تلاش برای تحقق اهداف توسعه با رشد تولید،سرمایه گذاری و اشتغال از اولویت های شستا استبه گزارش خبرداغ به نقل از شستارسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا با حضور در مجتمع اراک شرکت معدنی املاح ایران ظرفیت های تولید و اشتغال در این واحد صنعتی و معدنی را از نزدیک بررسی کرد.

بازیان در حاشیه این بازید در جمع خبرنگاران از نگاه توسعه محور در واحدهای شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی خبر داد و گفت شستا برای توسعه ظرفیت های تولید و اشتغال در واحدهای صنعتی مستقر در استانهای مختلف کشور اولویت قائل است و به مدیران شرکت‌های تابع توصیه و تاکید شده با استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود برای ارتقای کمی و کیفی محصولات و ایجاد تنوع در تولید تلاش کنند.

مدیرعامل شستا با تشریح ظرفیت های تولید و اشتغال در شرکت معدنی املاح ایران گفت به همت متخصصان و مهندسان و کارگران این شرکت رشد تولید در سال گذشته محقق شده و برای افزایش تولید با استفاده از ظرفیت های موجود در سال ۱۴۰۲ که سال رشد تولید و مهار تورم هم هست برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

بازیان گفت شرکت معدنی املاح ایران با تولید محصول سولفات سدیم و انواع نمک خوراکی و صنعتی در حوزه تامین نیاز بخش صنایع پایین‌دستی و بازار نقش آفرین است و با توجه به تجربه ۴۰ ساله و دانش انباشته موجود در شرکت معدنی املاح ایران ظرفیت های علمی برای تولید محصولات دانش بنیان و متنوع از محصولات موجود وجود دارد.

مدیرعامل شستا توجه به پیوستهای فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی در کنار توسعه تولید را هم از اولویتهای مورد توجه شستا دانست و گفت حفظ و ارتقاء مسائل زیست محیطی در کنار مسائل اقتصادی و تولیدی با حفظ سرمایه های زیست محیطی برای نسل های آینده از راهبردها و رویکردهای شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی است.

مدیرعامل شستا در سفر به استان مرکزی از شرکت پتروشیمی شازند و شرکت نفت پاسارگاد هم بازدید کرد.