کد خبر: ۹۴۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
تعداد بازدید: ۱۶۶
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اعلام کرد: یک باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن موازین شرعی و شئونات اسلامی در رشت پلمب شد. این مجموعه که یکی از باشگاه‌های معروف در آموزش رشته‌ها رزمی و ایروبیک در استان گیلان و شهرستان رشت بود، به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی از سوی ورزشکاران و مراجعه کنندگان پلمب و بسته شد.

بپلمب یک باشگاه ورزشی در رشت بخاطر حجابه گزارش خبرداغ ، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اعلام کرد: یک باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن موازین شرعی و شئونات اسلامی در رشت پلمب شد.

این مجموعه که یکی از باشگاه‌های معروف در آموزش رشته‌ها رزمی و ایروبیک در استان گیلان و شهرستان رشت بود، به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی از سوی ورزشکاران و مراجعه کنندگان پلمب و بسته شد.

بر این اساس، پس از مشاهده حضور برخی از افراد و ورزشکاران بدحجاب در این باشگاه، تیم بازرسی عفاف و حجاب به محل این باشگاه اعزام و سپس این مورد با اماکن در میان گذاشته شد و از سوی اداره اماکن این باشگاه ورزشی پلمب شد.

بنا به همین گزارش، تشکیل تیم‌های بازرسی عفاف و حجاب در تمامی شهرستان‌ها با محوریت و مسئولیت روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های گیلان نیز آغاز شده و همچنین مسئولان اماکن ورزشی دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنر‌های یک شکل طراحی شده عفاف و حجاب از سوی روابط عمومی اداره کل را در ورودی اماکن خود نصب کرده و به تمامی علاقمندان به ورزش، رعایت حجاب و عفاف را متذکر شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: