کد خبر: ۹۴۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۶۹
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان از پلمب یک واحد صنفی بدلیل ارائه خدمات غیرمجاز به افراد روزه خوار در این شهر خبرداد.‌

فرمانده انتظامی اردستان: یک واحد صنفی بدلیل ارائه خدمات به افراد روزه خوار پلمب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان از پلمب یک واحد صنفی بدلیل ارائه خدمات غیرمجاز به افراد روزه خوار در این شهر خبرداد.‌

سرهنگ مصطفی صادق زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از شناسایی و هماهنگی با مقام قضائی یک باب از نقاط آلوده را مورد بازرسی قرار دادند.

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در اردستان

وی افزود: مأموران در بازرسی از محل، ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، شیشه، هروئین، حشیش و تعدادی آلات استعمال و توزین مواد مخدر را کشف و ضبط و به همراه تعداد دو نفر متهم به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی اردستان خاطرنشان کرد: مواد مخدر کشف شده تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و دو نفر خرده فروش مواد مخدر نیز جهت تعیین تکلیف، به مقام قضائی تحویل داده شدند.

صادق‌زاده تصریح کرد: با توجه به ابلاغ طرح پیشگیری از روزه خواری، مراتب از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به تمامی یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی شهرستان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با هماهنگی مقام قضائی، یک واحد صنفی واقع در داخل شهر اردستان را که بدون اخذ مجوز اقدام به ارائه خدمات به افراد روزه خوار می‌کرد، مورد بازرسی قرار داده و پس از مشاهده ارتکاب جرم، این واحد صنفی را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی اردستان خاطرنشان کرد: پس از تعهد گرفتن از متهم مبنی بر عدم تکرار ارائه خدمات به افراد روزه‌خوار، وی جهت تعیین تکلیف تحویل به مقامات قضائی شهرستان تحویل داده شد.

صادق‌زاده با بیان اینکه در راستای ریشه‌کن شدن اعتیاد به مواد مخدر، لازم است همشهریان موارد مشکوک را اطلاع دهند، تاکید کرد: پلیس در مسیر برخورد با افراد هنجارشکن از هیچ کوششی دریغ نکرده و قاطعانه با اینگونه افراد برخورد می‌کند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: