کد خبر: ۹۴۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۰۱
جواد نکونام در آخرین روزهای حضورش در فولاد خواهان جذب آلکس آلگریا اسپانیایی شد و این بازیکن برای مدت ۶ ماه به عضویت فولاد درآمد.

شاهکار عجیب نکونام قبل از استعفا از فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: جواد نکونام در آخرین روزهای حضورش در فولاد خواهان جذب آلکس آلگریا اسپانیایی شد و این بازیکن برای مدت ۶ ماه به عضویت فولاد درآمد. آلکس از زمان حضورش در فولاد نتوانسته به ترکیب اصلی این تیم راه یابد و دلیلش مصدومیت کهنه او از کشاله ران بوده است. گویا هر وقت علیرضا منصوریان تمرینات پرفشار برای بازیکنان تیمش در نظر می‌گیرد او کشاله اش را گرفته و از تمرین گروهی بیرون می‌رود.

مسئله ای که باعث شده مربیان فولاد به این نتیجه برسند او مصدومیت کهنه ای با خود داشته که پنهان کرده و به این خاطر در تمرینات محتاط است. به هر حال آلکس تا اینجای فصل خرید موثری برای فولادی ها نبوده و عملا منصوریان نمی‌تواند روی او حساب باز کند و درواقع آخرین خرید نکونام مصدوم از آب درآمده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: