کد خبر: ۹۴۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۸
تعداد بازدید: ۳۶۲
سردار رمضانی: رانندگان عزیز بیش از پیش به رعایت قوانین و مقررات پلیس راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزند.
 
همکاری خوب مردم با پلیس راهور در طول طرح نوروزیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرنگار سایت راهور ، سردار "حسین رمضانی" معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: کارکنان پلیس راهور از ابتدای طرح نوروزی آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی با تمام قوا و امکانات تا پایان طرح نوروزی هستند.
 
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا افزود: تاکنون رانندگان عزیز همکاری خوبی با همکاران ما در خصوص رعایت قوانین و مقررات پلیس راهنمایی و رانندگی داشته اند و امیدواریم تا پایان طرح نوروزی این همکاری ادامه داشته تا شاهد کاهش تصادفات و جانباختگان ترافیکی باشیم.
 
سردار رمضانی خاطرنشان کرد: برابر تدابیر ابلاغی مقرر گردیده به رانندگان عزیزی که در نوروز 1402 از تاریخ 25 اسفند 1401 لغایت 15 فروردین 1402 تخلف و تصادف نداشته باشند به قید قرعه، به  200نفر جایزه 20 میلیون تومانی و همچنین به 30 نفر ، 30 دستگاه موتورسیکلت اهدا خواهد شد. 
 
وی در خصوص شرایط جوی پیش رو در کشور گفت: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی از وسایل نقلیه جلویی در پیشگیری از تصادفات در این شرایط موثر است. لذا هموطنان عزیز آمادگي و برنامه ريزي لازم براي شرايط غيرمعمول ترافيکي و جوي را داشته باشند.
 
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا در پایان اظهار داشت: همچنان سرعت غيرمجاز، سبقت غيرمجاز، عدم توجه به جلو حین رانندگی و خستگی و خواب آلودگی چهار عامل اصلی تصادفات هستند ، لذا انتظار می رود رانندگان عزیز بیش از پیش به رعایت قوانین و مقررات پلیس راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزند تا صحیح و سالم به مقصد برسند.
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: