کد خبر: ۹۴۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۷
حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به فعالیت سامانه بارشی از ششم تا هشتم فروردین ماه و وقوع برف و کولاک در نیمه شمالی و ارتفاعات شمال غرب استان هشدار داد.

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در پایتخت: کوهنوردان به ارتفاعات صعود نکنندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به فعالیت سامانه بارشی از ششم تا هشتم فروردین ماه و وقوع برف و کولاک در نیمه شمالی و ارتفاعات شمال غرب استان هشدار داد.

حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بعد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی هشدار نارنجی بارش برف و باران صادر شده است.

وی افزود: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از بعدازظهر یکشنبه، ششم فروردین ماه تا روز سه شنبه هشتم فروردین ماه برای نیمه شمالی و ارتفاعات شمال غرب استان تهران فعالیت سامانه بارشی مورد انتظار است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و برای ارتفاعات بالادست بارش برف، کولاک برف و مه و مناطق مستعد بارش تگرگ برای ششم تا هشتم فروردین ماه پیش بینی شده است گفت: به کوهنوردان آماتور و حرفه ای توصیه می شود از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی عنوان داشت: با توجه به تعطیلات عید و سفرهای نوروزی از همه مردم می خواهیم توصیه ها و هشدارهای صادره از سوی مدیریت بحران را جدی گرفته و از قرار گرفتن و در نواحی پر خطر پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: