کد خبر: ۹۴۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
تعداد بازدید: ۱۲۸
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور درباره تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی گفت: تاکنون براساس آمار ۴۷۰ کشته در تصادفات نوروزی داشته‌ایم.

فوت ۴۷۰ نفر در تصادفات نوروزی تاکنونبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: فرمانده کل انتظامی کشور درباره تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی گفت: تاکنون براساس آمار ۴۷۰ کشته در تصادفات نوروزی داشته‌ایم.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: امسال تجربه سفر بیشتری را در نوروز داشته‌ایم و تاکنون ۲۶۲ میلیون تردد استانی و بین شهرستانی انجام شده و این حاکی از آن است که مردم نوروز و سال جدید را با نشاط شروع کرده‌اند.

وی درباره وضعیت جاده‌ها گفت: به نیمه تعطیلات رسیده‌ایم تقریباً امروز هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت شاهد تردد پر حجم هستیم و از شهروندان می‌خواهیم سفر خود را به انتهای نوروز موکول نکنند.

رادان گفت: با توجه به پیش بینی بارش باید توجه داشت که ممکن است مسیر طولانی‌تر شود و رانندگان جاده را در سفر ببینند و توجه داشته باشند که ممکن است چندین ساعت در جاده باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور درباره تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی گفت: تاکنون براساس آمار ۴۷۰ کشته در تصادفات داشته‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: