کد خبر: ۹۴۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۲۰۲
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه توافق ایران و عربستان یعنی جلوگیری از اختلاف و شکاف در امت اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده که تنش در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس را نمی پسندد.

مقتدایی: ایران ثابت کرده تنش در خاورمیانه و خلیج فارس را نمی پسندد/ توافق ایران و عربستان یعنی جلوگیری از اختلاف در امت اسلامیبه گزارش خبرداغ ، عباس مقتدایی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به احیای روابط جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی اظهار کرد: نزدیک شدن ایران و عربستان یعنی جلوگیری از اختلاف و شکاف در امت اسلامی. جمهوری اسلامی ایران سالهاست بر این نکته تاکید دارد که امت اسلامی باید ید واحده باشند و نباید دولت‌های اسلامی کاری کنند که منجر به جدایی‌شان شود.

وی افزود: ما علیرغم بسیاری از گلایه‌ها و نکاتی که مد نظر داشته‌ایم همواره بر مذاکره میان دو کشور ایران و عربستان و نزدیک شدن مواضع آنها در مجامع بین‌المللی تاکیده کرده‌ایم و بر این نکته هم پافشاری کرده‌ایم که اقدامات حاکمان عربستان نباید سبب شود تا به مفهوم امت لطمه وارد شود؛ بر همین مبنا مواضع ما در خصوص یمن و یا در موضوعات دیگرِ مرتبط با خلیج فارس و نظایر آن، به عنوان مواضع اصولی ایران شناخته می‌شود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر شان کرد: امروز هم که روابط دیپلماتیک دو کشور از سرگرفته خواهد شد، در همین راستا عمل می‌کنیم و معتقدیم محور مقاومت و کشورهای مسلمان باید از همکاری‌های ایران و عربستان در بالاترین سطح بهره‌مند شوند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده است که تنش در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس را نمی پسندد و اقدام دیپلماسی همسایگان که از سوی رئیس جمهور اعلام شده است، برای آن است که کشورهای منطقه با یکدیگر برای دستیابی به صلح و امنیت بیش از پیش همکاری کنند.

پایان پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
آمریکا: عربستان، ما را در جریان مذاکرات با ایران قرار می‌داد/ این توافق، اتفاقی مثبت است
«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که آمریکا در موقعیت میانجیگری بین سعودی‌ها و ایران نبود. وی در ادامه گفت: «در جریان مذاکرات عربستان با ایران، در ارتباط تنگاتنگ با ریاض بودیم و این کشور ما را در جریان تحولات قرار می‌داد».
آمریکا: عربستان، ما را در جریان مذاکرات با ایران قرار می‌داد/ این توافق، اتفاقی مثبت است

رویداد۲۴ «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که آمریکا در موقعیت میانجیگری بین سعودی ها و ایران نبود.

وی در ادامه گفت: «در جریان مذاکرات عربستان با ایران، در ارتباط تنگاتنگ با ریاض بودیم و این کشور ما را در جریان تحولات قرار می‌داد».
مشاور امنیت ملی آمریکا افزود: «توافق ایران و عربستان موضوعی مثبت بوده چون از هدف آمریکا در کاهش تنش در منطقه حمایت می‌کند».

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا به خبرنگاران درباره زندانی های آمریکایی در ایران گفت: "هیچ توافقی وجود ندارد و آخرین کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که به خانواده‌هایی که مدت‌ها منتظر بازگشت عزیزانشان به خانه هستند امید کاذب بدهیم».
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
وزارت خارجه آمریکا:
برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعا‌های ضدایرانی، اعلام کرد که کشورش تصمیم به بازگشت به برجام ندارد.
برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد

رویداد۲۴ ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی، اعلام کرد که کشورش در حال حاضر تصمیمی به بازگشت به برجام ندارد.

وی با تکرار برخی ادعاها مبنی بر نادرست بودن موضع ایران در قبال توافق برای آزادی زندانیان، در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که «اگر ایرانی‌ها تا این حد غیرقابل اعتماد هستند چرا هنوز به دنبال احیای توافق هسته‌ای با آنها هستید»، گفت:«برجام مبتنی بر اعتماد نیست، بلکه اساس آن راستی‌آزمایی و نظارت بوده و یکی از سخت‌گیرانه‌ترین و دقیق‌ترین پروتکل‌های راستی‌آزمایی و نظارتی بود که تاکنون به صورت صلح‌آمیز مورد مذاکره قرار گرفته است».

پرایس ادامه داد: «برجام دیگر در دستور کار نیست اما آنچه همواره در دستور کار ما به عنوان اولین راه حل قرار دارد، دیپلماسی است. ما همچنان بر این باوریم که دیپلماسی تنها ابزار دائمی، بادوام و قابل راستی‌آزمایی برای رسیدگی به برنامه هسته‌ای ایران است. در عین حالی که برای همه موارد احتمالی آماده هستیم، از امید به آن دست نخواهیم کشید».
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم.
مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود.
تحریم های آمریکا جنایتکار علیه ایران، روسیه، کره شمالی و دیگر کشورها 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی نظمی، بی مدیریتی، بی نظارتی و خیانت سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.
مشکل اصلی ایران این است که متاسفانه برابر مقابله تحریم های آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ گزینه ندارد و تاکنون هم نداشته است چرا؟
واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر بیش از 44 تا 45 سال است که از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند.
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.
از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.

آمریکا کشوری است که از سال ۱۹۸۲ تاکنون همراه با چند کشور دیگر از تروریسم در عراق ، منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.
امیرعبداللهیان در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران سکوت می کند و فقط به فکر مشکلات مردم ترکیه و سوریه و لبنان است.
متاسفانه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم نمی داند و توجه نمی کند که آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.

متاسفانه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم نمی داند و توجه نمی کند که آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.

متاسفانه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم از مذاکره 9 سال درس عبرت نگرفته است و باز هم به دبنال مذاکره، گفت وگو و همکاری با خیانتکاران و خیانتکاران است شرم آور و تاسف بار است.

متاسفانه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم از توافق هسته ای و برجام از سال 1394 تاکنون درس عبرت نگرفته است و باز هم به دبنال مذاکره، گفت وگو و همکاری با خیانتکاران و خیانتکاران است شرم آور و تاسف بار است.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار خودش یکی از حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1360 تاکنون گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
مذاکره با اروپا هیچ فایده ای ندارد
مذاکره با اروپا مشکلی را حل نمی کند و از سال ۱۳۹۲ تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.
اروپااز سال ۱۳۹۴ تاکنون تعهداتش را در برجام انجام نداده است.
غرب از سال ۱۳۹۲ تاکنون در باره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران دروغ می گوید و همچنان نیز ادامه می دهد.

کشورهای ناقض حقوق ملت ها نمی توانند مدعی وضعیت حقوق بشر باشند
غرب نمی‌تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن باشد
آمریکا و اروپا در موضوع حقوق بشر و زنان، بدهکار جهان هستند.
مدعیان حقوق بشر در موضوع حقوق زنان بدهکار جهان هستند.
مدعیان حقوق بشر چشم‌ها را بر جنایات آل سعود در یمن بسته‌اند.
مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود خفه شده اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به روی جنایات آل سعود بسته اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را بر جنایت تروریستی شاهچراغ بسته اند.
سکوت در برابر جنایات آل سعود به تکرار ذبح حقوق بشر منجر می‌شود.
مجامع بین المللی چشم خود را به روی جنایات در یمن بسته اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به‌روی جنایات آل‌سعود بسته‌‌اند/ سرنوشت صدام در انتظار آل‌سعود
مداخله جویی کشورهای ناقض حقوق زن در امور داخلی ایران طنزی تلخ است.
اروپایی‌ها که پرونده سیاهی در حقوق زنان دارند، حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارند.
دولت عربستان اعدام ۲ شهروند این کشور را اعدام کرد/ اما آمریکا جنایتکار، ایران را بهانه نقض حقوق بشر تحریم می کند شرم آور و تاسف بار است/
دولت عربستان اعدام ۲ شهروند این کشور را اعدام کرد/ اما اتحادیه اروپا جنایتکار، ایران را بهانه نقض حقوق بشر تحریم می کند شرم آور و تاسف بار است.
انگلیس و مزدورانشان به دنبال توقف رشد علمی و تحصیلی فرزندان ایران هستند
آلمان و مزدورانشان به دنبال توقف رشد علمی و تحصیلی فرزندان ایران هستند

غرب نمی‌تواند جلوی پیشرفت صنعت هسته‌ای ما را بگیرد
غربی‌ها باید بدانند نمی‌توانند جلوی توان هسته‌ای ما را بگیرند و با روش های مختلف این را تجربه کردند.
دانش هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران درهمه سطوح بابهره گیری از توان داخلی توسعه یافته است و همواره دشمنان تلاش کردند ابزارهای استقلال هسته ای ما را با ترور و تحریم از بین ببرند اما هیچگاه موفق نشدند.
اعتراف آنها به توان بالای غنی سازی ایران نشان دهنده ناکامی دشمنان در مانع تراشی در مسیر علمی ایران اسلامی است و از طرفی ها ما به عنوان یک کشور اسلامی بر اساس فتوای مقام معظم رهبری به دنبال بهره برداری نظامی از دانش هسته‌ای نیستیم اما همه می‌دانند می توانیم به هر درصدی غنی سازی را انجام دهیمغربی ها باید بدانند نمی توانند جلوی توان هسته ای مارا بگیرند و با روش های مختلف این را تجربه کردند و بهتر است برای مواجهه با جمهوری اسلامی ایران روش دیگری را انتخاب کنند..

تصویب تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران در پارلمان سوئیس/ ۲ شهروند سعودی اعدام شدند
بسته تحریمی حقوق بشری جدید علیه ایران
استقبال بلینکن از تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
کشورهای غربی که پرونده سیاهی در حقوق زنان دارند، حق صلاحیت دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارند.
آمریکا و اروپا ناقض اصلی حقوق مردم ایران هستند.
ناقض حقوق بشر نمی تواند مدعی آن باشد.
پارلمان سوئیس نمی تواند مدعی حقوق بشر و قانونگرایی باشد
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به روی جنایات آل سعود بسته اند.
آمریکا با جنایت های که کرده نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد.
کشورهای ناقض حقوق ملت ها نمی توانند مدعی حقوق بشر در جهان باشند.
غرب نمی تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن باشد.
آمریکا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد.
اروپا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد.
آمریکا با جنایت های که کرده نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد
نباید کشوری که بویی از حقوق بشر نبرده مدعی حقوق بشر باشد.
کسی می تواند مدعی حقوق بشر باشد که بشر را می شناسد و اصل حقوق بشر در اختیار پروردگار متعال است و استکبار جهانی که راس آن آمریکایی ها قرار گرفته اند که هیچ شناختی از بشر ندارند چگونه می توانند ادعای حقوق بشر کنند.
مدعیان حقوق بشر تاکنون دست به چه اقداماتی که نزده اند و همین امروز که سالروز حقوق بشر اسلامی است آمریکایی ها در این روز به بمباران اتمی هیروشیما دست زده اند، آمریکایی که خبیث و خون خوار است در این بمباران ۱۶۰ هزار نفر را به قتل رسانده است و نباید کشوری که بویی از حقوق بشر نبرده حق ندارد مدعی حقوق بش باشد و از طرفی ایرانی که حافظ حقوق بشر است را به ناقض حقوق بشر معرفی می کند آمریکا دارای سیاه‌ترین کارنامه در مسائل حقوق بشر است
ناو جنگی آمریکا هواپیمای مسافرتی کشورمان را با ۲۹۰ مسافر سرنگون کرد اما فرمانده آن ناو مورد تشویق مقامات کشورشان قرار گرفتند که اینها نمونه ای از اقدامات ضدبشری غرب علیه مردم کشور ما است.
سیاه‌ترین کارنامه در مسائل حقوق بشری را آمریکا دارد و در عین حال بصورت بیشرمانه دایه دار حمایت از حقوق بشر به نفع مقاصد خودشان هستند.
بسته تحریمی حقوق بشری جدید علیه ایران ۲ شهروند سعودی اعدام شدند.
تصویب تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران در پارلمان سوئیس ۲ شهروند سعودی اعدام شدند.
زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک عراق فرارسیده است.
زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک سوریه فرارسیده است.
زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک یمن فرارسیده است.

۲۵ تا ۳۰ درصد ایرانی ها خیانتکاران هستند و هم وابسته به آمریکا و متحدانش هستند به مردم ایران و کشور ایران خیانت کردند و هنوز هم خیانت می کنند.
مذاکره در این مدت ۹ سال متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
توافق هسته ای از سال ۱۳۹۴ تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
برجام از سال ۱۳۹۴ تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
ایران متاسفانه در این مدت ۹ سال در مذاکره فقط از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشورهای اروپایی دفاع، حمایت و استقبال کرده است.
ترامپ و بایدن در دشمنی با ایران تفاوتی ندارند چون به خاطر هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند
آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۰۱ تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار تسلیحات مورد نیاز القاعده را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال ۲۰۰۱ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که تروریست های القاعده و سایر گروه های تروریستی در افغانستان، عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

از سال ۲۰۱۱ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و این در حالی است که دولتمردان و مسئولان هنوز هم شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دشمن، درس عبرت نگرفتند و باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با دشمن هستند چرا؟
مشکلات مردم و کشور در زمان روحانی ۵۰ برابر هم افزایش یافته است.
مشکلات مردم و کشور در زمان رئیسی ۱۰۰ برابر هم افزایش یافته است.
همه مشکلات مردم ایران و کشور ایران ۱۰۰ درصد فقط در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره شروع و آغاز شده است.
اعتراف اولیانوف: آمریکا و اروپا در بازگشت به توافق هسته‌ای مانع‌تراشی می‌کنند

مدعیان حقوق بشر و تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان برای ما یکی هستند.
آمریکا همان تروریسم بین المللی است
آمریکا همان القاعده است.
آمریکا همان داعش استسازمان ملل خیانتکار باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و غیره مانند محمد جواد ظریف به ایران اهانت و خیانت کرد.
مشکلات مردم و کشور در زمان روحانی ۵۰ برابر هم افزایش یافته است.
مشکلات مردم و کشور در زمان رئیسی ۱۰۰ برابر هم افزایش یافته است.
سازمان ملل متحد خیانتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا، کشورهای اروپا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل بوده است.
سازمان ملل متحد خیانتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

مذاکرات برجام از دستور کار خارج شده است/ سوال اینجاست که پس چرا ایران باز هم به دنبال مذاکرات برجام است.
مذاکرات برجام از دستور کار خارج شده است/ ولی متاسفانه دولت و مسئولین باز هم به دنبال مذاکرات برجام هستند شرم آور و تاسف بار است
بنده موضوع مسمومیت دانش آموزان در ایران را دقیق بررسی کرده ام ۱۰۰ درصد فقط آمریکا، انگلیس، آلمان، گروهک تروریستی ضد اننقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت مدعیان حقوق بشر جنایتکار عامل اصلی مسمومیت دانش آموزان در ایران هستند
از سال ۱۳۳۲ تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال ۱۳۳۲ تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
از سال ۱۳۳۲ تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
سازمان ملل متحد خیانتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا، کشورهای اروپا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل بوده است.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران مانند محمد جواد ظریف به ایران اهانت و خیانت کرد

آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و ناتو جنایتکار بعد از گذشته ۲۱ سال افغانستان را به گروهک تروریستی طالبان تحویل داده است چرا؟
معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند، این آمریکا جنایتکار بود که در سال ۲۰۱۸ به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است، نه ایران
آمریکا با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
آمریکا مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
اروپا مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.

بیانیه سه کشور اروپایی علیه فعالیت هسته‌ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/
و این در حالی است که سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه از سال ۲۰۱۵ تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای، برجام و غیره عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟
بیانیه مشترک تروئیکای اروپایی درباره برجام دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
و این در حالی است که اروپا از سال ۱۳۹۴ تاکنون به تعهدات برجامی عمل نکرده است چرا؟

از سال ۱۹۱۸ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می کند دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال ۱۹۱۸ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می کند دست انگلیس جنایتکار در کار است.

آمریکا، انگلیس، آلمان، عربستان سعودی وامارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند
آمریکا جنایتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار اصلی ترین ناقض حاکمیت کشورها بوده است.
آمریکا و متحدانش از سال ۱۳۵۷ تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال ۱۳۶۰ تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
تداوم اتهام‌زنی و اظهارات مداخله‌جویانه بورل در امور داخلی ایران ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است

دولت‌های اروپایی جنایتکار رعایت حقوق بشر را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
تجاوز جنایتکارانه اسرائیل به فرودگاه بین المللی حلب یک جنایت دوگانه است. از یک سو یک فرودگاه غیرنظامی را هدف قرار داده است و از سوی دیگر یکی از کانال‌های اصلی ورود کمک‌های بشردوستانه از داخل و خارج سوریه به قربانیان زلزله ویرانگر را هدف قرار داد.
این تجاوز شنیع‌ترین چهره وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و شدیدترین نقض قوانین بین المللی را منعکس می‌کند. سوریه به اسرائیل نسبت به سرانجام ادامه ارتکاب این جنایت‌ها هشدار داده و از جامعه بین المللی می‌خواهد این اقدام را محکوم کند. این مسئله تهدیدات و خطراتی علیه امنیت و صلح منطقه و جهان دارد.

در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده ۶۵۵، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. ۱۱۸ نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
پیگیری برجام غلط و اشتباه است که مشکلات مردم ایران و کشور ایران از طریق برجام حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال ۱۳۹۴ تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.
دشمنی آمریکا مربوط به مسائل هسته ای ایران نمی شود آمریکا اولین نقض‌کننده برجام بود
پس چگونه همچنان مسیر مذاکرات هسته‌ای باز است/ آمریکا و اتحادیه اروپا هر روز ایران را تحریم و تهدید می کنند و هم هر روز در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند.
حضور آمریکایی ها در عراق تهدید جدی علیه ثبات و صلح در منطقه است/
حضور آمریکایی ها در سوریه تهدید جدی علیه ثبات و صلح در منطقه است/
حضور آمریکایی ها در یمن تهدید جدی علیه ثبات و صلح در منطقه است.
پارلمان اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.

۱۰:۵۷ – ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۱۹۸۰ تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهگ تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۰۱ تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور صهیونیست‌ها در منطقه را تهدید جدی علیه ثبات و صلح در منطقه می‌دانیم
صهیونیست‌ها بدانند که فلسطین تنها نیست.

آمریکا خواستار توقف غنی‌سازی ۶۰ درصدی در ایران شد/ غنی‌سازی ۶۰ درصدی در ایران به خاطر خروج آمریکا از توافق هسته ای و برجام بوده است.
هر گونه حضور نظامی آمریکا یا سایر کشورها در یمن اشغالگری موقت است و آنها داوطلبانه یا به اجبار از کشور ما خارج خواهند شد. تحرکات آمریکا در یمن در راستای تجاوز ۸ ساله علیه ملت یمن است و در چارچوب خیانتی جدید از سوی مزدوران برای فروش و یا اجاره دادن سواحل و جزایر یمنی به اشغالگران به شمار می ‌رود.
حضور نظامی آمریکا در یمن اشغالگری است که هر گونه حضور نظامی آمریکا یا سایر کشورها در یمن اشغالگری به حساب می آید.

عربستان: برای گفت‌وگو با ایران آمادگی داریم/ ولی ما دیگر با خیانتکاران و جنایتکاران گفت‌وگو نمی کنیم

عربستان سعودی جنایتکار از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکار عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی
آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد
آمریکا جنایتکار در سال ۹۷ با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.

عربستان: برای گفت‌وگو با ایران آمادگی داریم/ ولی ما دیگر با خیانتکاران و جنایتکاران گفت‌وگو نمی کنیم

هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی
آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد
آمریکا جنایتکار در سال ۹۷ با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.
امیرعبداللهیان را برکنار کنید
امیرعبداللهیان دیگر به درد وزیر امور خارجه ایران نمی خورد
آنالنا بائربوک بی ادب وزیر امور خارجه آلمان جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
شرم آور و تاسف بار است که از سال ۱۳۹۲ تاکنون مشکل برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران حل وفصل نشده است.
وزیر خارجه آلمان: ایران عامل بی ثباتى عراق است/ و این در حالی است که آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله سلاح شیمیایی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین کرده است و هم شریک جرم جنایت های صدام بوده است. نیروهای آلمانی درعراق چه غلطی می کنند؟

اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه آلمان در عراق، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/ و این در حالی است که آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال ۱۳۵۹ تاکنون عامل اصلی بی ثباتى عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.
آمریکا خواستار توقف غنی‌سازی ۶۰ درصدی در ایران شد/ غنی‌سازی ۶۰ درصدی در ایران به خاطر خروج آمریکا از توافق هسته ای و برجام بوده است.
آلمان جنایتکار از عملکرد شرم آور گذشته خود در قبال ملت ایران و عراق باید عذرخواهی کند

و این در حالی است که آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله سلاح شیمیایی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین کرده است و هم شریک جرم جنایت های صدام بوده است.
نیروهای آلمانی درعراق چه غلطی می کنند؟

اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه آلمان در عراق، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است.
و این در حالی است که آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال ۱۳۵۹ تاکنون عامل اصلی بی ثباتى عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.

درخواست دمشق از جامعه جهانی برای محکوم کردن حمله اسرائیل به فرودگاه حلب/ و این در حالی است که جامعه جهانی از سال ۱۹۱۸ تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لبنان و منطقه خاورمیانه بوده است.

و این در حالی است که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست رژیم صهیونیستی در سال ۱۳۹۷ به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است دستیابی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سلاح هسته ای، تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان است.
غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم به خاطر خروج غیر قانونی آمریکا جنایتکار از توافق هسته ای و برجام بوده است.

سوال اینجاست که چرا آژانس بین المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره غنی‌سازی ۹۰ درصد کشورهای غربی جنایتکار هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.

نتیجه گفت‌وگو ایران در این مدت ۹ سال با غربی‌ها جنایتکار صفر! آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است. اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم آمریکا فقط زبان زور را می فهمد. اروپا فقط زبان زور را می فهمد.

غنی‌سازی بالای ۸۰ درصد اورانیوم در کشورهای اروپایی هیچ توجیه غیرنظامی ندارد / غرب بزرگ‌ترین تهدید امنیتی در جهان است.
گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.

دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

متاسفانه ایران از سال ۱۳۹۲ تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است. اسرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد.
اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از ۱۸ هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
اروپا ۱۳۹۴ تاکنون تعهداتش را در مورد برجام انجام نداده است چرا؟
دست نمایندگان مجلس انگلیس جنایتکار به خون بیش از ۴۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی هشت ساله آلوده است.
دست مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار به خون بیش از ۴۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی هشت ساله آلوده است.
پس چگونه همچنان مسیر مذاکرات هسته‌ای باز است/ آمریکا و اتحادیه اروپا هر روز ایران را تحریم و تهدید می کنند و هم هر روز در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند.
شرم آور است که امیرعبداللهیان متاسفانه هنوز از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره درس عبرت نگرفته است و باز هم بخ دنبال مذاکره و همکاری با خیانتکاران و جنایتکاران است.
نظر امیرعبداللهیان در مورد برجام ؛ اگر آمریکایی واقع بینانه برخورد کند، فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت/ نظر امیرعبداللهیان در مورد برجام باز هم غلط و اشتباه است واین در حالی است که آمریکا در سال ۱۳۹۷ به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است. آمریکا ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.
۱ – رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید توضیح دهد آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه چه می کند؟
۲ – رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید پاسخ دهد آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون از افغانستان و منطقه خاورمیانه چه می خواهد؟
۳ – آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی نیست و فقط به دنبال غارت نفت، بمباران، قتل عام، نسل کشی مردم افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و منافع خودش است.
۱۰ هزار نظامی سودانی با دریافت دلار نجس سعودی ها در یمن با سلاح های ساخت آمریکا آدم می کشد، دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک ایران را تحریم می کند شرم آور است.

سلیحات ساخت آمریکا دست تروریست‌ها
تروریست ها ازسال ۲۰۱۱ تاکنون سوری ها با سلاحهای ساخت آمریکا می کشند، دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک، ایران را تحریم می کند شرم آور است.

آگوست سال ۱۹۴۵ آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون ۷۶ سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال ۱۹۴۵ تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
متجاوزان بیش از ۵۵ بار به صعده و حجه حمله کردند
طی ۱۲ ساعت گذشته نیرو‌های ائتلاف متجاوز بیش از ۵۵ بار به دو استان صعده و حجه حمله کرده اند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت کرده اند؟
نباید درقبال جنایات متجاوزان سکوت کرد.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشر درمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبز نیز نشان می دهند.
مدعیان حقوق بشر به فجایع یمن چراغ سبز نشان می دهند.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درسایه سکوت سازمان های بین المللی شرم آوراست.
واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال ۲۰۱۵ تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان و متحدانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
اشغالگران مسئول مشکلات یمن و منطقه هستند
آمریکا جنایتکار ۴۰۰ میلیون دلار تسلیحات دیگر به اوکراین می‌دهد
آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراح اصلی جنگ یمن هستند/ یمن در آینده،تولیدکننده سلاح خواهد بود
آمریکا، اسرائیل و انگلیس، مهندسان تجاوز به یمن هستند

در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده ۶۵۵، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. ۱۱۸ نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

باید تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم
دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متاسفانه ۱۰۰ برابر هم بیشتر شده است چرا؟
آمریکا جنایتکار به همراه انگلیس جنایتکار از سال ۲۰۰۳ تاکنون به صورت غیر قانونی خاک عراق و لیبی را اشغال کردند چرا؟
حضور نیروهای آمریکایی و نیروهای انگلیسی در یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است و باید خاک یمن را ترک کنند.
آمریکا را از یمن اخراج می‌کنیم
انگلیس را از یمن اخراج می‌کنیم
آمریکا باز هم نفت سرقتی از سوریه را به عراق قاچاق کرد
منابع رسمی سوریه گزارش دادند که نیروهای آمریکایی ده‌ها تانکر حامل نفت سرقتی از سوریه را به پایگاه‌های خود در عراق قاچاق کرده‌اند.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟

دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.
امیرعبداللهیان در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران سکوت می کند و فقط به فکر مشکلات مردم ترکیه و سوریه و لبنان است.

واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.

آمریکا کشوری است که از سال ۱۹۸۲ تاکنون همراه با چند کشور دیگر از تروریسم در عراق ، منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود

از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون سرپوش بگذارد
مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از سال ۱۹۴۵ تاکنون سرپوش بگذارد
دولتمردان آمریکایی در سال ۲۰۰۳ با دستور تحاوز و حمله غیر قانونی به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کفیری بین المللی محاکمه شوند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود
واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند.

چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۰
اعتراف روحانی: امروز مسائل اصلی ما با آمریکایی ها در وین حل وفصل شده است/ سوال اینجاست پس چه شد؟ و این در حالی است که مسائل اصلی ایران با آمریکایی ها در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه وغیره تاکنون حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
مذاکره با اروپا هیچ فایده ای ندارد
مذاکره با اروپا مشکلی را حل نمی کند و از سال ۱۳۹۲ تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.
اروپااز سال ۱۳۹۴ تاکنون تعهداتش را در برجام انجام نداده است.
غرب از سال ۱۳۹۲ تاکنون در باره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران دروغ می گوید و همچنان نیز ادامه می دهد.

کشورهای ناقض حقوق ملت ها نمی توانند مدعی وضعیت حقوق بشر باشند
غرب نمی‌تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن باشد
آمریکا و اروپا در موضوع حقوق بشر و زنان، بدهکار جهان هستند.
مدعیان حقوق بشر در موضوع حقوق زنان بدهکار جهان هستند.
مدعیان حقوق بشر چشم‌ها را بر جنایات آل سعود در یمن بسته‌اند.
مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود خفه شده اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به روی جنایات آل سعود بسته اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را بر جنایت تروریستی شاهچراغ بسته اند.
سکوت در برابر جنایات آل سعود به تکرار ذبح حقوق بشر منجر می‌شود.
مجامع بین المللی چشم خود را به روی جنایات در یمن بسته اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به‌روی جنایات آل‌سعود بسته‌‌اند/ سرنوشت صدام در انتظار آل‌سعود
مداخله جویی کشورهای ناقض حقوق زن در امور داخلی ایران طنزی تلخ است.
اروپایی‌ها که پرونده سیاهی در حقوق زنان دارند، حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارند.
دولت عربستان اعدام ۲ شهروند این کشور را اعدام کرد/ اما آمریکا جنایتکار، ایران را بهانه نقض حقوق بشر تحریم می کند شرم آور و تاسف بار است/
دولت عربستان اعدام ۲ شهروند این کشور را اعدام کرد/ اما اتحادیه اروپا جنایتکار، ایران را بهانه نقض حقوق بشر تحریم می کند شرم آور و تاسف بار است.
انگلیس و مزدورانشان به دنبال توقف رشد علمی و تحصیلی فرزندان ایران هستند
آلمان و مزدورانشان به دنبال توقف رشد علمی و تحصیلی فرزندان ایران هستند

غرب نمی‌تواند جلوی پیشرفت صنعت هسته‌ای ما را بگیرد
غربی‌ها باید بدانند نمی‌توانند جلوی توان هسته‌ای ما را بگیرند و با روش های مختلف این را تجربه کردند.
دانش هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران درهمه سطوح بابهره گیری از توان داخلی توسعه یافته است و همواره دشمنان تلاش کردند ابزارهای استقلال هسته ای ما را با ترور و تحریم از بین ببرند اما هیچگاه موفق نشدند.
اعتراف آنها به توان بالای غنی سازی ایران نشان دهنده ناکامی دشمنان در مانع تراشی در مسیر علمی ایران اسلامی است و از طرفی ها ما به عنوان یک کشور اسلامی بر اساس فتوای مقام معظم رهبری به دنبال بهره برداری نظامی از دانش هسته‌ای نیستیم اما همه می‌دانند می توانیم به هر درصدی غنی سازی را انجام دهیمغربی ها باید بدانند نمی توانند جلوی توان هسته ای مارا بگیرند و با روش های مختلف این را تجربه کردند و بهتر است برای مواجهه با جمهوری اسلامی ایران روش دیگری را انتخاب کنند..

تصویب تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران در پارلمان سوئیس/ ۲ شهروند سعودی اعدام شدند
بسته تحریمی حقوق بشری جدید علیه ایران
استقبال بلینکن از تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
کشورهای غربی که پرونده سیاهی در حقوق زنان دارند، حق صلاحیت دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارند.
آمریکا و اروپا ناقض اصلی حقوق مردم ایران هستند.
ناقض حقوق بشر نمی تواند مدعی آن باشد.
پارلمان سوئیس نمی تواند مدعی حقوق بشر و قانونگرایی باشد
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به روی جنایات آل سعود بسته اند.
آمریکا با جنایت های که کرده نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد.
کشورهای ناقض حقوق ملت ها نمی توانند مدعی حقوق بشر در جهان باشند.
غرب نمی تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن باشد.
آمریکا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد.
اروپا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد.
آمریکا با جنایت های که کرده نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد
نباید کشوری که بویی از حقوق بشر نبرده مدعی حقوق بشر باشد.
کسی می تواند مدعی حقوق بشر باشد که بشر را می شناسد و اصل حقوق بشر در اختیار پروردگار متعال است و استکبار جهانی که راس آن آمریکایی ها قرار گرفته اند که هیچ شناختی از بشر ندارند چگونه می توانند ادعای حقوق بشر کنند.
مدعیان حقوق بشر تاکنون دست به چه اقداماتی که نزده اند و همین امروز که سالروز حقوق بشر اسلامی است آمریکایی ها در این روز به بمباران اتمی هیروشیما دست زده اند، آمریکایی که خبیث و خون خوار است در این بمباران ۱۶۰ هزار نفر را به قتل رسانده است و نباید کشوری که بویی از حقوق بشر نبرده حق ندارد مدعی حقوق بش باشد و از طرفی ایرانی که حافظ حقوق بشر است را به ناقض حقوق بشر معرفی می کند آمریکا دارای سیاه‌ترین کارنامه در مسائل حقوق بشر است
ناو جنگی آمریکا هواپیمای مسافرتی کشورمان را با ۲۹۰ مسافر سرنگون کرد اما فرمانده آن ناو مورد تشویق مقامات کشورشان قرار گرفتند که اینها نمونه ای از اقدامات ضدبشری غرب علیه مردم کشور ما است.
سیاه‌ترین کارنامه در مسائل حقوق بشری را آمریکا دارد و در عین حال بصورت بیشرمانه دایه دار حمایت از حقوق بشر به نفع مقاصد خودشان هستند.
بسته تحریمی حقوق بشری جدید علیه ایران ۲ شهروند سعودی اعدام شدند.
تصویب تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران در پارلمان سوئیس ۲ شهروند سعودی اعدام شدند.
زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک عراق فرارسیده است.
زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک سوریه فرارسیده است.
زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک یمن فرارسیده است.

۲۵ تا ۳۰ درصد ایرانی ها خیانتکاران هستند و هم وابسته به آمریکا و متحدانش هستند به مردم ایران و کشور ایران خیانت کردند و هنوز هم خیانت می کنند.
مذاکره در این مدت ۹ سال متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
توافق هسته ای از سال ۱۳۹۴ تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
برجام از سال ۱۳۹۴ تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
ایران متاسفانه در این مدت ۹ سال در مذاکره فقط از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشورهای اروپایی دفاع، حمایت و استقبال کرده است.
ترامپ و بایدن در دشمنی با ایران تفاوتی ندارند چون به خاطر هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند
آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۰۱ تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار تسلیحات مورد نیاز القاعده را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال ۲۰۰۱ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که تروریست های القاعده و سایر گروه های تروریستی در افغانستان، عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

از سال ۲۰۱۱ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و این در حالی است که دولتمردان و مسئولان هنوز هم شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دشمن، درس عبرت نگرفتند و باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با دشمن هستند چرا؟
مشکلات مردم و کشور در زمان روحانی ۵۰ برابر هم افزایش یافته است.
مشکلات مردم و کشور در زمان رئیسی ۱۰۰ برابر هم افزایش یافته است.
همه مشکلات مردم ایران و کشور ایران ۱۰۰ درصد فقط در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره شروع و آغاز شده است.
اعتراف اولیانوف: آمریکا و اروپا در بازگشت به توافق هسته‌ای مانع‌تراشی می‌کنند

مدعیان حقوق بشر و تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان برای ما یکی هستند.
آمریکا همان تروریسم بین المللی است
آمریکا همان القاعده است.
آمریکا همان داعش استسازمان ملل خیانتکار باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و غیره مانند محمد جواد ظریف به ایران اهانت و خیانت کرد.
مشکلات مردم و کشور در زمان روحانی ۵۰ برابر هم افزایش یافته است.
مشکلات مردم و کشور در زمان رئیسی ۱۰۰ برابر هم افزایش یافته است.
سازمان ملل متحد خیانتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا، کشورهای اروپا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل بوده است.
سازمان ملل متحد خیانتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

مذاکرات برجام از دستور کار خارج شده است/ سوال اینجاست که پس چرا ایران باز هم به دنبال مذاکرات برجام است.
مذاکرات برجام از دستور کار خارج شده است/ ولی متاسفانه دولت و مسئولین باز هم به دنبال مذاکرات برجام هستند شرم آور و تاسف بار است
بنده موضوع مسمومیت دانش آموزان در ایران را دقیق بررسی کرده ام ۱۰۰ درصد فقط آمریکا، انگلیس، آلمان، گروهک تروریستی ضد اننقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت مدعیان حقوق بشر جنایتکار عامل اصلی مسمومیت دانش آموزان در ایران هستند
از سال ۱۳۳۲ تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال ۱۳۳۲ تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
از سال ۱۳۳۲ تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
سازمان ملل متحد خیانتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا، کشورهای اروپا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل بوده است.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران مانند محمد جواد ظریف به ایران اهانت و خیانت کرد

آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و ناتو جنایتکار بعد از گذشته ۲۱ سال افغانستان را به گروهک تروریستی طالبان تحویل داده است چرا؟
معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند، این آمریکا جنایتکار بود که در سال ۲۰۱۸ به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است، نه ایران
آمریکا با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
آمریکا مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
اروپا مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.

بیانیه سه کشور اروپایی علیه فعالیت هسته‌ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/
و این در حالی است که سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه از سال ۲۰۱۵ تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای، برجام و غیره عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟
بیانیه مشترک تروئیکای اروپایی درباره برجام دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
و این در حالی است که اروپا از سال ۱۳۹۴ تاکنون به تعهدات برجامی عمل نکرده است چرا؟

از سال ۱۹۱۸ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می کند دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال ۱۹۱۸ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می کند دست انگلیس جنایتکار در کار است.

آمریکا، انگلیس، آلمان، عربستان سعودی وامارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند
آمریکا جنایتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار اصلی ترین ناقض حاکمیت کشورها بوده است.
آمریکا و متحدانش از سال ۱۳۵۷ تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال ۱۳۶۰ تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
تداوم اتهام‌زنی و اظهارات مداخله‌جویانه بورل در امور داخلی ایران ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است

دولت‌های اروپایی جنایتکار رعایت حقوق بشر را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
تجاوز جنایتکارانه اسرائیل به فرودگاه بین المللی حلب یک جنایت دوگانه است. از یک سو یک فرودگاه غیرنظامی را هدف قرار داده است و از سوی دیگر یکی از کانال‌های اصلی ورود کمک‌های بشردوستانه از داخل و خارج سوریه به قربانیان زلزله ویرانگر را هدف قرار داد.
این تجاوز شنیع‌ترین چهره وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و شدیدترین نقض قوانین بین المللی را منعکس می‌کند. سوریه به اسرائیل نسبت به سرانجام ادامه ارتکاب این جنایت‌ها هشدار داده و از جامعه بین المللی می‌خواهد این اقدام را محکوم کند. این مسئله تهدیدات و خطراتی علیه امنیت و صلح منطقه و جهان دارد.

در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده ۶۵۵، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. ۱۱۸ نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
پیگیری برجام غلط و اشتباه است که مشکلات مردم ایران و کشور ایران از طریق برجام حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال ۱۳۹۴ تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.
دشمنی آمریکا مربوط به مسائل هسته ای ایران نمی شود آمریکا اولین نقض‌کننده برجام بود
پس چگونه همچنان مسیر مذاکرات هسته‌ای باز است/ آمریکا و اتحادیه اروپا هر روز ایران را تحریم و تهدید می کنند و هم هر روز در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند.
حضور آمریکایی ها در عراق تهدید جدی علیه ثبات و صلح در منطقه است/
حضور آمریکایی ها در سوریه تهدید جدی علیه ثبات و صلح در منطقه است/
حضور آمریکایی ها در یمن تهدید جدی علیه ثبات و صلح در منطقه است.
پارلمان اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.

۱۰:۵۷ – ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۱۹۸۰ تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهگ تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۰۱ تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور صهیونیست‌ها در منطقه را تهدید جدی علیه ثبات و صلح در منطقه می‌دانیم
صهیونیست‌ها بدانند که فلسطین تنها نیست.

آمریکا خواستار توقف غنی‌سازی ۶۰ درصدی در ایران شد/ غنی‌سازی ۶۰ درصدی در ایران به خاطر خروج آمریکا از توافق هسته ای و برجام بوده است.
هر گونه حضور نظامی آمریکا یا سایر کشورها در یمن اشغالگری موقت است و آنها داوطلبانه یا به اجبار از کشور ما خارج خواهند شد. تحرکات آمریکا در یمن در راستای تجاوز ۸ ساله علیه ملت یمن است و در چارچوب خیانتی جدید از سوی مزدوران برای فروش و یا اجاره دادن سواحل و جزایر یمنی به اشغالگران به شمار می ‌رود.
حضور نظامی آمریکا در یمن اشغالگری است که هر گونه حضور نظامی آمریکا یا سایر کشورها در یمن اشغالگری به حساب می آید.

عربستان: برای گفت‌وگو با ایران آمادگی داریم/ ولی ما دیگر با خیانتکاران و جنایتکاران گفت‌وگو نمی کنیم

عربستان سعودی جنایتکار از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکار عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی
آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد
آمریکا جنایتکار در سال ۹۷ با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.

عربستان: برای گفت‌وگو با ایران آمادگی داریم/ ولی ما دیگر با خیانتکاران و جنایتکاران گفت‌وگو نمی کنیم

هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی
آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد
آمریکا جنایتکار در سال ۹۷ با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.
امیرعبداللهیان را برکنار کنید
امیرعبداللهیان دیگر به درد وزیر امور خارجه ایران نمی خورد
آنالنا بائربوک بی ادب وزیر امور خارجه آلمان جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
شرم آور و تاسف بار است که از سال ۱۳۹۲ تاکنون مشکل برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران حل وفصل نشده است.
وزیر خارجه آلمان: ایران عامل بی ثباتى عراق است/ و این در حالی است که آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله سلاح شیمیایی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین کرده است و هم شریک جرم جنایت های صدام بوده است. نیروهای آلمانی درعراق چه غلطی می کنند؟

اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه آلمان در عراق، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/ و این در حالی است که آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال ۱۳۵۹ تاکنون عامل اصلی بی ثباتى عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.
آمریکا خواستار توقف غنی‌سازی ۶۰ درصدی در ایران شد/ غنی‌سازی ۶۰ درصدی در ایران به خاطر خروج آمریکا از توافق هسته ای و برجام بوده است.
آلمان جنایتکار از عملکرد شرم آور گذشته خود در قبال ملت ایران و عراق باید عذرخواهی کند

و این در حالی است که آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله سلاح شیمیایی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین کرده است و هم شریک جرم جنایت های صدام بوده است.
نیروهای آلمانی درعراق چه غلطی می کنند؟

اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه آلمان در عراق، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است.
و این در حالی است که آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال ۱۳۵۹ تاکنون عامل اصلی بی ثباتى عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.

درخواست دمشق از جامعه جهانی برای محکوم کردن حمله اسرائیل به فرودگاه حلب/ و این در حالی است که جامعه جهانی از سال ۱۹۱۸ تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لبنان و منطقه خاورمیانه بوده است.

و این در حالی است که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست رژیم صهیونیستی در سال ۱۳۹۷ به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است دستیابی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سلاح هسته ای، تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان است.
غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم به خاطر خروج غیر قانونی آمریکا جنایتکار از توافق هسته ای و برجام بوده است.

سوال اینجاست که چرا آژانس بین المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره غنی‌سازی ۹۰ درصد کشورهای غربی جنایتکار هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.

نتیجه گفت‌وگو ایران در این مدت ۹ سال با غربی‌ها جنایتکار صفر! آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است. اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم آمریکا فقط زبان زور را می فهمد. اروپا فقط زبان زور را می فهمد.

غنی‌سازی بالای ۸۰ درصد اورانیوم در کشورهای اروپایی هیچ توجیه غیرنظامی ندارد / غرب بزرگ‌ترین تهدید امنیتی در جهان است.
گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.

دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

متاسفانه ایران از سال ۱۳۹۲ تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است. اسرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد.
اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از ۱۸ هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
اروپا ۱۳۹۴ تاکنون تعهداتش را در مورد برجام انجام نداده است چرا؟
دست نمایندگان مجلس انگلیس جنایتکار به خون بیش از ۴۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی هشت ساله آلوده است.
دست مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار به خون بیش از ۴۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی هشت ساله آلوده است.
پس چگونه همچنان مسیر مذاکرات هسته‌ای باز است/ آمریکا و اتحادیه اروپا هر روز ایران را تحریم و تهدید می کنند و هم هر روز در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند.
شرم آور است که امیرعبداللهیان متاسفانه هنوز از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره درس عبرت نگرفته است و باز هم بخ دنبال مذاکره و همکاری با خیانتکاران و جنایتکاران است.
نظر امیرعبداللهیان در مورد برجام ؛ اگر آمریکایی واقع بینانه برخورد کند، فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت/ نظر امیرعبداللهیان در مورد برجام باز هم غلط و اشتباه است واین در حالی است که آمریکا در سال ۱۳۹۷ به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است. آمریکا ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.
۱ – رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید توضیح دهد آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه چه می کند؟
۲ – رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید پاسخ دهد آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون از افغانستان و منطقه خاورمیانه چه می خواهد؟
۳ – آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی نیست و فقط به دنبال غارت نفت، بمباران، قتل عام، نسل کشی مردم افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و منافع خودش است.
۱۰ هزار نظامی سودانی با دریافت دلار نجس سعودی ها در یمن با سلاح های ساخت آمریکا آدم می کشد، دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک ایران را تحریم می کند شرم آور است.

سلیحات ساخت آمریکا دست تروریست‌ها
تروریست ها ازسال ۲۰۱۱ تاکنون سوری ها با سلاحهای ساخت آمریکا می کشند، دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک، ایران را تحریم می کند شرم آور است.

آگوست سال ۱۹۴۵ آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون ۷۶ سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال ۱۹۴۵ تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
متجاوزان بیش از ۵۵ بار به صعده و حجه حمله کردند
طی ۱۲ ساعت گذشته نیرو‌های ائتلاف متجاوز بیش از ۵۵ بار به دو استان صعده و حجه حمله کرده اند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت کرده اند؟
نباید درقبال جنایات متجاوزان سکوت کرد.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشر درمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبز نیز نشان می دهند.
مدعیان حقوق بشر به فجایع یمن چراغ سبز نشان می دهند.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درسایه سکوت سازمان های بین المللی شرم آوراست.
واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال ۲۰۱۵ تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان و متحدانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
اشغالگران مسئول مشکلات یمن و منطقه هستند
آمریکا جنایتکار ۴۰۰ میلیون دلار تسلیحات دیگر به اوکراین می‌دهد
آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراح اصلی جنگ یمن هستند/ یمن در آینده،تولیدکننده سلاح خواهد بود
آمریکا، اسرائیل و انگلیس، مهندسان تجاوز به یمن هستند

در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده ۶۵۵، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. ۱۱۸ نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

باید تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم
دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متاسفانه ۱۰۰ برابر هم بیشتر شده است چرا؟
آمریکا جنایتکار به همراه انگلیس جنایتکار از سال ۲۰۰۳ تاکنون به صورت غیر قانونی خاک عراق و لیبی را اشغال کردند چرا؟
حضور نیروهای آمریکایی و نیروهای انگلیسی در یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است و باید خاک یمن را ترک کنند.
آمریکا را از یمن اخراج می‌کنیم
انگلیس را از یمن اخراج می‌کنیم
آمریکا باز هم نفت سرقتی از سوریه را به عراق قاچاق کرد
منابع رسمی سوریه گزارش دادند که نیروهای آمریکایی ده‌ها تانکر حامل نفت سرقتی از سوریه را به پایگاه‌های خود در عراق قاچاق کرده‌اند.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟

دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.
امیرعبداللهیان در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران سکوت می کند و فقط به فکر مشکلات مردم ترکیه و سوریه و لبنان است.

واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.

آمریکا کشوری است که از سال ۱۹۸۲ تاکنون همراه با چند کشور دیگر از تروریسم در عراق ، منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود

از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون سرپوش بگذارد
مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از سال ۱۹۴۵ تاکنون سرپوش بگذارد
دولتمردان آمریکایی در سال ۲۰۰۳ با دستور تحاوز و حمله غیر قانونی به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کفیری بین المللی محاکمه شوند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود
واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند.

چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۰
اعتراف روحانی: امروز مسائل اصلی ما با آمریکایی ها در وین حل وفصل شده است/ سوال اینجاست پس چه شد؟ و این در حالی است که مسائل اصلی ایران با آمریکایی ها در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه وغیره تاکنون حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
وزارت خارجه آمریکا: برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعا‌های ضدایرانی، اعلام کرد که کشورش تصمیم به بازگشت به برجام ندارد.
برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد/ پس آمریکا جنایتکار غلط می کند هر روز در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس وغیره دخالت و مداخله می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
آمریکا در سال 2018 از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و کشورهای اروپایی هم از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند / پس ادامه پیگیری توافق هسته ای، برجام و مذاکرات 100 درصد فقط رئیسی و وزیر امور خارجه ایران و نمایندگان مجلس مقصر اصلی هستند برجام باید لغو شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
آمریکا در سال 2018 از برجام خارج شده است/ پس مشکل اصلی برجام از سال 2018 تاکنون کوتاهی از سوی ایران بوده است برجام تاکنون باید لغو شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
مذاکره در این مدت 9 سال هیچگاه بر مبنای اعتماد نبود
ساخت سلاح اتمی بهترین راه برای جلوگیری در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد دیروز (جمعه) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: