کد خبر: ۹۴۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۵۸
دانشجویان هشت دانشگاه بزدگ تهران تجمعی اعتراضی در مقابل مجلس شورای اسلامی پیرامون مصوبه مولد سازی برگزار کردند. این تجمع حالت کنفرانس خبری داشته و تعدادی از دانشجویان پشت تریبون رفته و نظرات خود را پیرامون این مصوبه مطرح کردند. روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران نیز در بین این دانشجویان حضور پیدا کرد.

تجمع گروهی از دانشجویان تهرانی در اعتراض به مصوبه مولدسازی اموال دولتی مقابل مجلسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: دانشجویان هشت دانشگاه بزدگ تهران تجمعی اعتراضی در مقابل مجلس شورای اسلامی پیرامون مصوبه مولد سازی برگزار کردند.

گروهی از دانشجویان هشت دانشگاه های تهران در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و اعتراض خود را به مصوبه مولدسازی اموال دولتی اعلام کرد.

این تجمع حالت کنفرانس خبری داشته و تعدادی از دانشجویان پشت تریبون رفته و نظرات خود را پیرامون این مصوبه مطرح کردند. روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران نیز در بین این دانشجویان حضور پیدا کرد.

این دانشجویان پلاکارد هایی در دست داشتند که بر روی آن ها شعارهایی نظیر «مولدسازی را از ساختمان بهارستان آغاز کنید»، «فساد احتمالی تبعیض حتمی»، «مولدسازی؛ تکرار یک تراژدی» و ... نوشته شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: