کد خبر: ۹۴۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
تعداد بازدید: ۴۰۲
آنالنا بربوک، وزیر امورخارجه آلمان در دیدار امروز (سه‌شنبه) خود با الی کوهن، وزیر امورخارجه اسرائیل ادعاها علیه کشورمان را تکرار کرد و گفت که جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین تهدید امنیتی در منطقه است.

بوزیر خارجه آلمان: غنی‌سازی بالای ۸۰ درصد اورانیوم در ایران هیچ توجیه غیرنظامی ندارد / تهران بزرگ‌ترین تهدید امنیتی در منطقه استه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر امورخارجه آلمان در ادامه اتهام‌پراکنی‌های خود علیه کشورمان، ایران را تهدید امنیتی منطقه عنوان کرد.

آنالنا بربوک، وزیر امورخارجه آلمان در دیدار امروز (سه‌شنبه) خود با الی کوهن، وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی ادعاها علیه کشورمان را تکرار کرد و گفت که جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین تهدید امنیتی در منطقه است.

بنابر گزارش پایگاه خبری News In Germany، وی همچنین با تکیه بر ادعای یک رسانه‌ غربی مبنی بر غنی‌سازی بالای ۸۰ درصد اورانیوم در ایران تاکید کرد که این سطح از غنی‌سازی هیچ توجیه غیرنظامی ندارد و ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
0
نتیجه گفت‌وگو ایران در این مدت 9 سال با غربی‌ها جنایتکار صفر!
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم
آمریکا فقط زبان زور را می فهمد.
اروپا فقط زبان زور را می فهمد.
اغتشاشات اخیر در سازمان های جاسوسی آمریکا، اروپا و اسرائیل و مزدورانشان طراحی شده بود.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

به دولت فرانسه اجازه نمی‌دهیم پا را از گلیم خود فراتر گذارد / اقدام توهین آمیز نشریه‌ای فرانسوی در انتشار کاریکاتور علیه مرجعیت دینی و سیاسی بدون پاسخ قاطع نخواهد بود

مذاکره ایران با فرانسه از همان ابتدا غلط و اشتباه بود چون به خاطر که فرانسه جنایتکار دشمن تاریخی مردم ایران بوده است.

دفاع بی‌شرمانه وزیر خارجه فرانسه از اقدامات توهین‌آمیز نشریه شارلی‌ابدو

فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است. و این در حالی است که فرانسه جنایتکار ... دست‌نشانده رژیم کودک‌کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است. و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است. فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است. در زمان که انگلیس جنایتکار و فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و اروپا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ظریف و عراقچی وغیره هم با انگلیس، جنایتکار، فرانسه و آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کردند چرا؟ سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است. سه کشور اروپایی عضو برجام، آتش بیار معرکه اغتشاشات انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام در این روزها با صدور بیانیه‌های مداخله جویانه درباره اغتشاشات اخیر در ایران و تهدید به تحریم و اعمال آن، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده‌اند.

به فرانسه جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. جای بسی تاسف است در شرایطی که مقامات کشورهای اروپایی داعیه حقوق بشر و به طور خاص، حقوق زنان را سر می دهند،در کشوری اروپایی، یک بانوی ایرانی در جایگاه یک مقام عالی دیپلماتیک مورد حمله سلاح سرد قرار گرفته و البته همزمان در داخل کشور ایران این گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای اروپایی با توزیع سلاح و ساماندهی اراذل و اوباش جان آحاد ملت ایران و جوانان و زنان این مرز و بوم را مورد حمله قرار داده اند و همان مقامات اروپایی علیرغم ادعاهای دروغین، سکوت اختیار کرده اند! این اقدامات به رهبری گروه تروریستی سازمان مجاهدین خلق که بیش از این سبب سلب حیات از بیش از 18 هزار هموطن ایرانی ما شده اند، صورت گرفته و بنابر سوابق این گروه تروریستی ،این عمل حرکت جدیدی از سوی آنها نیست و جای تعجب ندارد! تعجب اینجاست که این گروه تروریستی در مامنی که مقامات اروپایی مدعی حقوق بشر برایشان فراهم کرده

ناتو جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود اسرائیل جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود همانطور که غرب به اوکراین کمک میکند و این در حالی است که اوکراین هم از سال 1400 تاکنون علیه روسیه از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های آمریکایی استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های کشورهای اروپایی استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های اسرائیلی استفاده می کند چرا؟ دیگر هیچ کس در اروپا و منطقه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد. همانطور که غرب به ائتلاف متجاوز سعودی کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی میکند

ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی امارات و متحدانش سرپوش بگذارد.


دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند. دوستان آمریکا حامی القاعده هستند. دوستان آمریکا حامی داعش هستند. دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند. دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.

غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟ کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟ کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند. که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند. دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.


چرا عربستان سعودی حادثه تروریستی شیراز را محکوم نکرد القاعده از سال 2001 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است. القاعده هم همان داعش است. چون به خاطر که داعش از سال 2011 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است. از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در هر جای ایران، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است. عربستان سعودی جنایتکار یکی از حامی اصلی مالی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
از تعطیلی موسسه تحقیقات فرانسه در ایران استقبال می کنیم
ادامه مداخله‌های فرانسه جنایتکار و سایر کشورهای اروپایی جنایتکار در امور داخلی کشورمان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
ادامه مداخله‌های فرانسه جنایتکار و سایر کشورهای اروپایی جنایتکار در امور داخلی کشورمان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.
حضور نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.

داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.

تصاویری از آتش‌زدن و تخریب اموال مردم توسط اغتشاشگران مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار!
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در جهان در سال 1945 شروع و آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.
دیگر هیچ کس در لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و متحدانش سرپوش بگذارد.
100 درصد فقط حق با پوتین است چون به خاطر انگلیس و متحدانش همه جانبه از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کردند.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اسرائیل در سال 1918 با حمایت مستقیم انگلیس خاک فلسطین اشغال کرده است.
و هنوز هم انگلیس از تجاوز و جنایت اسرائیل حمایت می کند.
انگلیس جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.

و این در حالی است که اوکراین از سال 1400 تاکنون از تسلیحات غربی برای کشتار مردم دونتسک استفاده می‌کند
اوکراین از سلاح‌های غربی برای کشتار غیرنظامیان در دونتسک استفاده می‌کند.

اجازه دخالت در امور داخلی خود را به هیچ کشوری نمی‌دهیم
اروپا جنایتکار باید به حقوق بشر، به‌ویژه حقوق زنان احترام بگذارد
آلمان جنایتکار باید به حقوق بشر، به‌ویژه حقوق زنان احترام بگذارد
اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین به ایران خیانت کرده است.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد که دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود.
آلمان که با سلاح‌های شیمیایی اهدایی به صدام، هزاران ایرانی و عراقی را در جنگ تحمیلی به شهادت رساند و هزاران نفر را زخمی کرد که هنوز هم از آثار آن بمب‌های اهدایی در رنج و سختی‌اند نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد. لطفاً دهانش را ببندد و چیزی نگوید.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل به همراه القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

اسرائیل طی سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است
رژیم صهیونیستی بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را از آغاز سال جاری میلادی به شهادت رسانده است سوال اینجاست پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل به همراه القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.
حضور نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.

داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
298 شبکه فارسی زبان و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند
دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند، به گونه‌ای که 298 شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه ضد نظام اسلامی برنامه تولید و پخش می‌کنند.
مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین 100 درصد عامل اصلی مشکلات مردم و کشور بوده است.

اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین به ایران خیانت کرده است.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد که دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود.
آلمان که با سلاح‌های شیمیایی اهدایی به صدام، هزاران ایرانی و عراقی را در جنگ تحمیلی به شهادت رساند و هزاران نفر را زخمی کرد که هنوز هم از آثار آن بمب‌های اهدایی در رنج و سختی‌اند نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد. لطفاً دهانش را ببندد و چیزی نگوید.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

اروپا جنایتکار حق حرف‌زدن درباره آزادی‌های مدنی برای سایر کشورها را ندارد.
اروپا جنایتکار حق اظهارنظر درباره حقوق بشر در سایر کشورها را ندارد.
در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است
تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است.
کره شمالی آماده آزمایش بمب هسته‌ای است
تشکر از کره شمالیگزینه ای بهتر از برجام داریم فقط ساخت بمب اتمی بهترین گزینه در برابر مقابله دخالت و مداخله اتحادیه اروپا و مزدورانشان است.
اقدامات غیرقابل قبول اروپا را با تحریم پاسخ می دهیم

به مقابله با آمریکا ادامه می‌دهیم
به مقابله با اروپا ادامه می‌دهیم

تحریمهای بیشتر ناشی از برجام بود.
تحریمهای بیشتر ناشی از مذاکره و توافق هسته ای و مذاکرات وین بوده است.
از ناآرامی های آلمان و فرانسه و اروپا هم حمایت میکنید؟

دولتمردان کشورهای غربی از فشارهای سیاسی بی‌منطق دست بردارند/ سیاسی بازی و سیاسی کاری در انتصابات بی اثر باشد
آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است پس دیگر آمریکا جنایتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین وغیره را ندارد.

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
فرانسه جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه همکاری می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و فرانسه و متحدانش از سال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران بودند و هنوز هم هستند
فرانسه و متحدانش از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بودند و هنوز هم هستند.
پس مذاکره ایران با فرانسه و مزدورانشان از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.

داعش مورد حمایت کاخ سفید و مزدورانشان اکنون قادر به باقی ماندن در هیچ منطقه‌ای نیست
داعش مورد حمایت اروپا و مزدورانشان اکنون قادر به باقی ماندن در هیچ منطقه‌ای نیست
داعش مورد حمایت انگلیس و مزدورانشان اکنون قادر به باقی ماندن در هیچ منطقه‌ای نیست
اوکراین از سال 1400 تاکنون از تسلیحات غربی برای کشتار مردم دونتسک استفاده می‌کند
اوکراین از سال 1400 تاکنون از سلاح‌های غربی برای کشتار غیرنظامیان در دونتسک استفاده می‌کند.
سوال اینجاست که چرا شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون اقدامات رژیم سعودی جنایتکار در حملات تروریستی به یمن را محکوم نمکند
سوال اینجاست که چرا شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون اقدامات امارات جنایتکار در حملات تروریستی به یمن را محکوم نمکند.
عربستان سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تسلیحات غربی برای کشتار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی جنایتکار به همراه امارات جنایتکار از سال 2015 تاکنون از سلاح‌های غربی جنایتکار برای کشتار غیرنظامیان در یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
0
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیر در مورد صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران 100 درصد فقط به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولت حسن روحانی بوده است.
و این در حالی است که آژانس در ایران علنی برای آمریکا، اروپا و اسرائیل جاسوسی می کند غنی‌سازی ۶۰ درصد نرسیده است.
سوال اینجاست که پس چرا غنی سازی ۹۰ درصدی در کشورهای غربی نگران کننده نیست
آلمان جنایتکار حق حرف زدن در مورد غنی سازی ایران را ندارد/ رژیم صهیونیستی جنایتکار حق حرف زدن در مورد غنی سازی ایران را ندارد
کشورهایی که در دوره حکومت صدام بزرگترین حامی او برای بکارگیری سلاح های شیمیایی بودند و چنین سلاح هایی را در اختیار او قرار دادند تا علیه مردم خود و ملت ایران به کار گیرد، اکنون به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی علیه سوریه اقدام می کنند.
نیروهای کشورهای اروپایی جنایتکار از سال ۲۰۰۱ در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟ نیروهای کشورهای اروپایی جنایتکار از سال ۲۰۰۳ در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟ نیروهای کشورهای اروپایی جنایتکار از سال ۲۰۱۱ در سوریه چه غلطی می کنند؟ نیروهای کشورهای اروپایی جنایتکار از سال ۲۰۱۵ در یمن چه غلطی می کنند؟
رژیم صهیونیستی به اوکراین گنبد آهنین می‌دهد؟ پس سوال اینجاست که چرا آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار رژیم صهیونیستی را تحریم نمی کنند؟!
ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم. مشکل برجام هم از سال ۱۳۹۴ تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود
متاسفانه مذاکره از سال ۱۳۹۲ تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است/ متاسفانه برجام از سال ۱۳۹۴ تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است.
آمریکا جنایتکار بزرگترین حامی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است/ اروپا جنایتکار بزرگترین حامی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است/ اسرائیل جنایتکار بزرگترین حامی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
چه کسی حامی تروریسم است؟ ۱ – آمریکا جنایتکار ۲ – انگلیس جنایتکار ۳ – فرانسه جنایتکار ۴ – عربستان سعودی جنایتکار ۵ – امارات جنایتکار ۶ – ترکیه جنایتکار ۷ – اسرائیل جنایتکار
اسرائیل جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون به تروریست ها در سوریه حقوق و سلاح می دهد و همچنان نیز ادامه می دهد.
ایران به ۵۰ کشور جهان سلاح صادر می‌کند/ و اسرائیل هم از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، لیبی، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند
اروپا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و این در حالی است که اروپا به همراه ناتو، آمریکا و اسرائیل ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.
جان کربی خبر داد: خروج برجام از دستورکار آمریکا! جان کربی جنایتکار هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد وتوجه نمی کند آمریکا جنایتکار در سال ۱۳۹۷ به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است.
آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد/ آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد/ آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اروپا از سال ۱۳۹۴ تاکنون در باره توافق هسته ای، برجام و لغو تحریم های هیچ کاری برای ایران نکرده است.
هرگز نمی پذیریم آلمان برای ما تعیین تکلیف کند
آلمان جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار سکوت نمی کرد.
رژیم صهیونیستی جنایتکار، تامین کننده اصلی هزینه تروریست ها در سوریه، عراق، لبنان، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به روی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بسته اند چرا؟
رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی تهدید جدی برای امنیت منطقه و جهان بوده است.
و این در حالی است که آلمان خیانتکار و خیانتکار از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکرده است چرا؟
کشورهای اروپایی خیانتکار و جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند
در برابر دخالت و مداخله آلمان و اسرائیل در امور داخلی ایران ساکت نمی مانیم
برای مردم دنیا ثابت شده که رژیم کودک کش صهیونیستی تهدیدی برای منطقه و جهان به شمار می رود
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند

آمریکا و تروریست‌های اروپایی ازجمله آلمان، بزرگ‌ترین کشورهای ناقض حقوق‌بشر در جهان هستند. امروز جانبازان شیمیایی ما نمی‌توانند به‌راحتی تنفس کنند و بسیاری از بیماری‌های خونی ناشی از عوارض شیمیایی دوران جنگ تحمیلی به فرزندان ایثارگران ما منتقل‌شده است که مسبب اصلی آن کشور آلمان است.
در دوران جنگ تحمیلی در اثر ارسال جنگ‌افزارهای شیمیایی به رژیم بعث عراق بسیاری از رزمندگان مدافع میهن اسلامی شیمیایی و دچار عوارض ناشی از آن شده‌اند و شهر سردشت و ساکنان آن نمونه عینی جنایت صدام و شریک آن آلمان است.
آلمان با فروش سلاح‌های خود و استمرار آن در سال‌های بعد، خود را شریک جنایت‌های رژیم صدام کرد و این حق جانبازان و ایثارگران است که جنایات و مداخله‌های آن‌ها را محکوم کنند.
دولت آلمان اخیراً اقدامات مداخله‌جویانه ای در کشورمان انجام می‌دهد و ادعای آزادی و حمایت از مردم ایران را دارد اما همین‌ که ما این را یادآور شویم که وقتی امروز صدها جانباز شیمیایی و سایر ایثارگران در مقابل سفارت آلمان تجمع اعتراض‌آمیزی برگزار کرده اند. پیام آن این است
اقدامات مداخله‌گرایانه‌ی آلمان در امور کشورمان نهایت بی‌شرمی و بی‌حیایی دولت‌مردان آلمانی است که ادعای آزادی‌خواهی می‌کنند. درحالی‌که خودشان عامل بیشترین قتل و جنایت در کشور بودند.
جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که زیر بار ظلم و زور برود و این‌ موضوع را در دوران 8 سال دفاع مقدس به جهانیان نشان دادیم. کشور آلمان هم می‌داند که اگر ما بخواهیم اقداماتی داشته‌باشیم، بسیاری از منافع آن‌ها ازجمله اقتصادی و سیاسی‌شان را می‌توانیم به خطر بیندازیم.

اسرائیل جنایتکار از سال 2011 تاکنون به همراه آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حمله اسرائیل به سوریه، اجرای قانون جنگل بود
همه کشورهای غربی جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همه جانبه حمایت می کردند.
برای همه مردم دنیا ثابت شده که اسرائیل یک سازمان تروریستی در منطقه خاورمیانه است.
اسرائیل جنایتکار همچنان تهدیدی علیه کل منطقه است.
نیروهای اسرائیلی در فلسطین اشغالی مرتکب جنایت شده اند
نیروهای اسرائیلی در فلسطین اشغالی مرتکب جنایت شده اند سکوت در برابر جنایت، بدتر از خود جنایت است.
اسرائیل فقط زبان زور را می فهمد
اشغالگران 100 درصد فقط مسئول مشکلات منطقه خاورمیانه هستند
اسرائیل جنایتکار می داند که به خاطر جنایت های جنگی محاکمه نمی شود
و این در حالی است که برنامه هسته ای اسرائیل جنایتکار تهدیدی برای منطقه است.
اسرائیل توان اقدام نظامی علیه ایران را ندارد
برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین تهدید برای منطقه است
سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است
در میان کسانی که خارج از این معاهده هستند، برخی الحاقشان را مشروط به ایجاد "یک محیط خاص" نموده اند و برخی دیگر به دلیل تهدیدی که از سوی کشورهای سلاح هسته ای مشاهده می شود، از انجام این کار دریغ می کنند.

بدون شک، پس از شکست بر سر توافق در مورد نتیجه نهایی کنفرانس بازنگری معاهده عدم اشاعه در سال 2015، آن هم صرفاً به دلیل اعتراض سه کشور در حمایت از یک غیر عضو ان.پی.تی، کنفرانس بازنگری ان.پی.تی در سال 2021 یک سنگ محک قوی برای جامعه جهانی خواهد بود
ما اعتقاد داریم نادیده گرفتن چنین موضوع مهمی مستقیماً بر صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی تأثیر می گذارد، هنجارهای جهانی کنترل تسلیحات را به چالش می کشد و به اعتبار و دوام ساختار کنونی خلع سلاح و کنترل تسلیحات، از جمله آژانس و رژیم پادمان آن آسیب می رساند. به همین دلیل است
که تأکید می کنیم نادیده گرفتن بررسی وضعیت تأسیسات هسته ای و فعالیت های رژیم اسرائیل، آن هم در شرایط عدم حضور تدابیر پادمانی آژانس، اقدامی کاملا خطرناک است.
از آنجا که همه در منطقه خاورمیانه، به جز رژیم اسرائیل، عضو ان.پی.تی هستند و متعهد شده اند پادمان های جامع آژانس را بپذیرند، دستیابی مخفی این رژیم به توانایی هسته ای، در بی توجهی کامل به تمام قوانین و هنجارهای بین المللی، تداوم تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان می باشد.
قویا معتقدیم با نادیده گرفتن نگرانی های مشروع منطقه ای و بین المللی ناشی از خودداری رژیم اسرائیل از پایبندی به ان.پی.تی، این رژیم و طرفداران آن در حال نقض عمدی تمامی هنجارها و مقررات بین المللی هستند.
الحاق فوری و بدون قید و شرط رژیم اسرائیل به ان.پی.تی و قرار دادن تمام مواد، فعالیت ها و تاسیسات هسته ای این رژیم تحت پادمان جامع آژانس، گام های ضروری برای بهبود بحران هسته ای فعلی در خاورمیانه هستند.

آژانس نباید در این مسیر تحت تأثیر ملاحظات سیاسی قرار گیرد و همچنین نباید به نیابت از یکی از طرف ها در منطقه، وضعیت سیاسی منطقه را در گزارشات خود توصیف کند. از اینرو، منطق حرفه ای، آژانس را ملزم می کند تا تدابیری برای هدف اجرای پادمان در کل خاورمیانه اتخاذ کند.
در این راستا، آژانس باید گزارش مستقل و بی طرفانه ای را در مورد اینکه چه کسی، چگونه، چرا و تا چه اندازه در کار آژانس برای اجرای مأموریت خود در این مسیر اخلال ایجاد می کند، به کشورهای عضو ارائه نماید.
سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است دستیابی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سلاح هسته ای، تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان است.

نخست‌وزیر رژیم جعلی گفته برای مهار ایران با عربستان رابطه برقرار می‌کنیم! یاد این ضرب‌المثل افتادم:کوری ببین که عصاکش کوری دگر شود!
کاش نیروهای مقاومت فلسطین در جریان سفر پرهزینه یکی از قاتلان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان به سرزمین‌های اشغالی او را در صورت امکان به اسلافشان ملحق کنند ویا او را با خفت و خواری از سرزمین مقدس فراری دهند
نخست‌وزیر رژیم جعلی برای فرار از فشارهای اعتراضات وزیر خارجه سابق آمریکا را به سرزمین‌های اشغالی دعوت کرده است.
از موضعگیری صحیح اتحادیه آفریقا در برابر رژیم ‌کودک‌کش و حمایت از ملت فلسطین تقدیر و تشکر می‌شود. اگر کشورهای اسلامی در برابر ددمنشی این رژیم آپارتایدی ایستادگی می‌کردند الان وضع کشور فلسطین و ملت ستمدیده و حتی وضعیت کشورهای اسلامی این نبود.
آمریکایی که هر ساله میلیاردها دلار برای ریختن بمب بر سر مردم مظلوم کشورهای غرب آسیا هزینه می‌کند یکی از کشورهای با آمار بالای بی‌خانمان‌ها در جهان است. در همین کشور مدعی ابرقدرتی به خاطر مشکلات شدید اقتصادی، جمعیت بالای معتاد و افراد دارای مشکلات روانی و..

روزنامه العرب: ترکیه جنگ آب علیه عراق را از سر گرفته است روزنامه العرب: ترکیه جنگ آب علیه عراق را از سر گرفته است یک روزنامه عربی چاپ لندن با اشاره به بیانیه اخیر وزارت منابع آب عراق درباره کاهش آب ورودی به رودخانه‌های دجله و فرات از جانب ترکیه، نوشت که ترکیه جنگ آب علیه عراق را از سر گرفته است.
آیا آلمانی‌ها می‌پذیرند فرزند هیتلر امروز صدراعظم شود؟
برخی اروپایی‌ها جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و اسرائیل در اغتشاشات ایران از تروریست‌ها حمایت مالی داشتند
آلمان جنایتکار از سال 1918 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل جنایتکار در فلسطین و منطقه بوده است.
صهیونیست ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند
غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم به خاطر خروج غیر قانونی آمریکا جنایتکار از توافق هسته ای و برجام بوده است.
و این در حالی است که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست رژیم صهیونیستی در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
عضو کنگره آمریکا: مالیات آمریکایی‌ها نباید نقض حقوق بشر اسرائیل را تامین کند
ائتلاف سعودی ۱۵۱ بار آتش بس را در یمن نقض کرد

وریه جنایت صهیونیست‌ها در نابلس را محکوم کرد

جنایت صهیونیست‌ها علیه نابلس بی‌پاسخ نخواهد ماند قطعاً جنایت دشمن صهیونیستی علیه نابلس و به شهادت رساندن مردم مظلوم بی‌پاسخ نخواهد ماند و جبهه مقاومت و رهبران آن انتقام خون این شهیدان را خواهند گرفت.
ما امروز توانایی موشکی مان به حدی است که می توانیم خاک اسرائیل را هدف قرار دهیم و ما توانایی نابودی این رژیم را داریم. قدرت نظام اسلامی به مراتب بیشتر از گذشته است و امروز مردم غزه و حزب الله قادرند که با موشک‌های خود اسرائیل را به لرزه درآورند.
بارها مردم فلسطین را در اردوگاه‌ها قتل عام کردند و داعش نیز شاگرد مکتب صهیونیست ها است. شش ارتش عربی علیه صهونیست‌ها جنگیدند، اما شکست خوردند. برای دنیا تعجب داشت که چگونه یک روحانی بدون اسلحه طاغوت را کنار زد و آمریکا را از ایران بیرون کرد.
خداوند بر روی دوش امام تکلیف مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را گذاشته بود چرا که تا ظلم برچیده نشود پرچم دین نمی تواند حاکم شود. امام راحل پرچم مبارزه با رژیم شاه را برافراشت و مبارزه اصلی امام (ره) در واقع با آمریکا بود. ایشان سال ۱۳۴۳ اعلام کردند که ما علیه آمریکا قیام می کنیم.
اگر اسرائیل دنبال ماجراجویی باشد کمتر از ۲۴ ساعت می توانیم این رژیم جعلی را نابود کنیم. آمریکایی ها و صهیونیست ها از ملت ایران می ترسند و با شهادت حاج قاسم سلیمانی در دل شب این ادعا را ثابت کردند. امروز بسیج جهانی اسلام شکل گرفته
ظرف ۲۴ ساعت می‌توانیم اسرائیل غاصب را نابود کنیم اگر اسرائیل دنبال ماجراجویی باشد کمتر از ۲۴ ساعت می توانیم این رژیم جعلی را نابود کنیم و سپاه پاسداران کاملا برای این هدف آماده است.
از سال 1918 تاکنون برای مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
جنایت‌های رژیم متجاوز صهیونیستی و مزدورانشان را بدون پاسخ نمی‌گذاریم! برجام واشنگتن به دنبال تغییر حکومت ایران است، نه مذاکره ما دیگر با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره و همکاری نمی کنیم
اقدامات خرابکارانه اسراییل جنایتکار در ایران بدون پاسخ و بدون جواب نمی گذاریم و ما هم از صهیونیست ها جنایتکار انتقام می گیریم
ارتباط دادن رهبر القاعده با ایران خنده آور است؛ آمریکا آدرس غلط ندهد دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از القاعده و داعش در یمن همه جانبه کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم
آمریکا، ترکیه، اسرائیل، داعش با همدستی با مسئولان اقلیم کردستان عراق نفت عراق را غارت می کنند
آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون هزار جنگنده در اختیار عربستان سعودی و امارات و بحرین قرار داده است چرا؟
فیلم| تظاهرات در آلمان در اعتراض به ارسال سلاح به اوکراین هزاران شهروند آلمانی روز شنبه با برگزاری تظاهراتی به ادامه ارسال تسلیحات به اوکراین اعتراض کردند.
رژیم صهیونیستی به شهرک‌سازی در کرانه باختری همچنان ادامه خواهد داد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هم روز گذشته گفت که هزاران خانه جدید در شهرک‌های اسرائیلی احداث خواهد شد که در پاسخ به عملیاتهای فلسطین است.
حمله موشکی اخیر صهیونیست‌ها به محله‌های دمشق و مناطق اطراف آن، باعث کشته و زخمی شدن ۲۰ نفر گردید که این مسئله، جنایت علیه بشریت است؛ به ویژه اینکه در شرایط پس از فاجعه زلزله صورت گرفت.
اشغالگری اسرائیل یک تهدید دائمی و جدی برای صلح منطقه و امنیت بین‌المللی است. اشغالگران بر حملات مکرر به سرزمین‌های سوریه و فلسطین، به توسعه و گسترش زرادخانه انواع سلاح‌های کشتار جمعی خود با بهره مندی از حمایت کشورهای شناخته شده ادامه می‌دهند.
که رژیم اشغالگر و حامیان آن مانع ایجاد منطقه‌ای عاری از سلاح‌های کشتار جمعی در خاورمیانه می‌شوند. آنچه که از سازمان ملل انتظار می‌رود این است که اسرائیل را مجبور کند به معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای بپیوندد و تمام تاسیسات هسته ای خود را تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دهد.
ثبت 13 هزار مورد تجاوزگری صهیونیست‌ها در قدس
غنی‌سازی بالای ۸۰ درصد اورانیوم در آلمان هیچ توجیه غیرنظامی ندارد / آلمان بزرگ‌ترین تهدید امنیتی در جهان است
شورای امنیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در دمشق را محکوم کند
درخواست روسیه از اسرائیل: حملات به سوریه را متوقف کنید
آمریکا عامل اصلی تشدید تنش میان فلسطین و اسرائیل است
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
0
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۶
سوال بنده این است که چرا آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار تاکنون در مورد سلاح هسته ای خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری نکردند و هنوز هم همکاری می کنند.
پس همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد صلح آمیزهسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بود
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: