کد خبر: ۹۴۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۱۳۷
به دنبال یبوست مزمن و مشکلات گوارشی توله یوز نر پارک پردیسان (پیروز) با مشورتی که با کارشناسان داخلی و خارجی صورت گرفته شد این توله یوز در شامگاه جمعه ماه به بیمارستان دامپزشکی مرکزی، انتقال داده شد.

محیط زیست: «پیروز» به بیمارستان منتقل شد / بحث انسداد روده‌ها منتفی است اما مشکل دفع در سیستم گوارش وجود دارد / وضعیت این توله یوز هنوز پایدار نشدهبه گزارش خبرداغ ، به دنبال یبوست مزمن و مشکلات گوارشی توله یوز نر پارک پردیسان (پیروز) با مشورتی که با کارشناسان داخلی و خارجی صورت گرفته شد این توله یوز در شامگاه جمعه ۵ اسفند ماه به بیمارستان دامپزشکی مرکزی، انتقال داده شد.

غلامرضا ابدالی مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست اعلام کرد: با توجه به رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشاتی که انجام شد بحث انسداد روده‌ها که قبلا مطرح شده بود منتفی شد، اما مشکل دفع در سیستم گوارش وجود دارد.

وی افزود: پارامتر‌های خونی و دفع جانور نیز طی آزمایشات لازم بررسی شد و اشکالاتی در کلّیه و پارامتر‌های خونی مشاهده شد که موضوع توسط تیم دامپزشکی بررسی و اقدامات لازم در حال انجام است.

ابدالی گفت: در حال حاضر وضعیت گونه هنوز به شرایط پایداری مورد نظر نرسیده که امید است با تلاش‌های بی وقفه نتیجه لازم در راستای بهبود وضعیت پیروز حاصل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: