کد خبر: ۹۴۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۱۷۱
براساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز ۲ نفر از اعضای این شورا برای عبرت آموزی و کسب تجربه از زلزله ترکیه به این کشور سفر خواهند کرد.

سفر ۲ عضو شورای شهر شیراز به ترکیه برای عبرت‌آموزی و کسب تجربه از زلزله!به گزارش خبرداغ ، براساس یکی از مصوبات دو فوریتی صد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز ۲ نفر از اعضای این شورا برای کسب تجربه در حوادث غیرمترقبه و زلزله ترکیه به این کشور سفر خواهند کرد.

یکصدو پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز عصر روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

براین اساس طرح دوفوریتی تعدادی از اعضای شورای شهر شیراز در صد و پنجمین جلسه علنی این نهاد با موضوع اعزام دو نفر از اعضای شورای شهر برای کسب تجربه و عبرت آموزی از زلزله ترکیه بررسی و با اکثریت آراء به تصویب رسید.

در ماده واحده این طرح آمده که شهرداری شیراز مکلف است به منظور کسب تجربه، آموزش و عبرت گیری از حادثه و بررسی ابعاد نواقص کار‌های ساخت و ساز و فرو ریختن و فرو نریختن ساختمانها؛ نسبت به اعزام ۲ نفر از اعضای شورا شامل غلامعلی ترابی و مصطفی کیانی رحیمی به کشور ترکیه ضمن رعایت آیین نامه سفر کاری اعضای شورا‌های اسلامی محلی به خارج از کشور اقدام کند.

براساس قانون مصوبات شورای اسلامی شهر بعد از تائید فرمانداری لازم الاجرا خواهد بود.

زمین لرزه بزرگی بامداد دوشنبه (۱۷ بهمن) جنوب ترکیه و شمال سوریه را لرزاند. در جریان این زمین لرزه ۷.۸ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۰۴:۱۷ دقیقه بامداد خسارت‌های زیادی به ساختمان‌ها وارد شد و تیم‌های نجات و جستجو در حال آوار برداری و نجات کسانی هستند که در زیر آوار‌ها گرفتار شده‌اند.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: