کد خبر: ۹۴۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۱۸۱
بازیکن تیم فوتبال ملوان می‌گوید تیمش در جام حذفی شرایط متفاوتی دارد و می‌خواهد 3 باخت قبلی مقابل استقلال را جبران کنند.

احمدی: می‌خواهیم 3 باخت قبلی مقابل استقلال را جبران کنیم/ ملوان در جام حذفی متخصص استبه گزارش خبرداغ، مهران احمدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل ملوان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به نسبت 3 بازی قبلی متفاوت باشیم. 2 بازی لیگ و یک مسابقه تدارکاتی مقابل رقیب شکست خوردیم اما در این مسابقه می‌خواهیم باهوش‌تر عمل کنیم.

وی افزود: در بازی برگشت مقابل استقلال یک اشتباه باعث شد تمرکز تیم از بین برود. اشتباه مقابل استقلال باعث جریمه می‌شود. با این اوصاف باید باهوش‌تر باشیم و نسبت به بازی قبلی باتجربه‌تر عمل کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: تیم ما در جام حذفی پرافتخار است و تخصص زیادی دارد. ما برای برد به تهران می‌رویم و مقابل استقلال در زمین حاضر می‌شویم. اگر چه استقلال سرحال است اما تیم ما وضعیت مناسبی داریم.

احمدی در پاسخ به اینکه آیا مانند بازی قبلی جام حذفی، ملوان با تغییر ترکیب زیاد به میدان می‌رود،‌ گفت: این موارد در حیطه اختیارات بنده نیست. به عنوان بازیکن هر وقت کادرفنی صلاح بداند در زمین قرار می‌گیرم و با تمام توانم در زمین قرار می‌گیرم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: