کد خبر: ۹۴۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۶۵
شرکت محصولات کاغذی لطیف در بیست و پنجمین دوره همایش شرکت‌های برتر ایران که با نام IMI-۱۰۰ رتبه سوم صنعت سلولزی کشور را کسب کرد.

کسب رتبه سوم صنعت سلولزی کشور، توسط شرکت محصولات کاغذی لطیفبه گزارش خبرداغ به نقل از شستارسانه، در بیست و پنجمین دوره همایش شرکت‌های برتر ایران که با نام IMI-۱۰۰ شهرت دارد، شرکت محصولات کاغذی لطیف، بابت عملکرد مالی مربوط به سال ۱۴٠٠، موفق به کسب رتبه سوم در صنعت سلولزی کشور و رتبه ۳۲۳ در بین ۵٠٠ شرکت برتر ایران شد و برگ زرین دیگری را به تالار افتخارات خود اضافه کرد. گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین «تاسیکو» نیز، به عنوان هلدینگ بالاسری شرکت لطیف، جایگاه اول صنعت سلولزی کشور را به دست آورد.
لازم به ذکر است، سازمان مدیریت صنعتی، مرکز رتبه بندی شرکت‌های برتر، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از حامیان اصلی و همیشگی این همایش هستند.
شرکت محصولات کاغذی لطیف از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا می باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: