کد خبر: ۹۱۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
تعداد بازدید: ۳۹۹
عرضه پر حجم و موفق محصولات شرکت لطیف از شرکت‌های تابعه شستا، در بورس کالای ایران به منظور تنظیم بازار محصولات سلولزی صورت پذیرفت.

عرضه محصولات لطیف در بورس کالابه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، شرکت محصولات کاغذی لطیف، در راستای تحقق سیاست‌های کلان شستا در حوزه شفافیت، 1000 تن کالای تیشو را در تالار معاملات بورس کالای ایران عرضه کرد.
هاشمی مدیرعامل لطیف، عرضه محصولات در بازار بورس کالا را حمایت از تمامی تولیدکنندگان خرد و کلان برشمرد و افزود: در راستای تحقق این هدف با ایجاد محدودیت خرید 50 تنی ضمن جلوگیری از انحصار، تعادل عرضه و دسترسی اکثر متقاضیان به محصولات این شرکت ایجاد شد.
عاشری مدیر فروش لطیف نیز با اشاره به اینکه این استراتژی جدید باعث کاهش التهابات بازار صنایع سلولزی خواهد شد افزود: یا ایجاد شفافیت در حوزه فروش و توزیع عادلانه کالا باعث اطمینان خاطر مشتریان خواهد شد.
شورشیان عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان فرآورده‌های سلولوزی و بهداشتی نیز عرضه محصولات از طریق بورس کالا را حاوی دستاوردهای بی‌نظیری اعم از شفافیت و قانونمندی در معاملات، توزیع عادلانه و رقابتی، نظارت مستمر و عاملی مهم برای کاهش هزینه‌ها دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: