کد خبر: ۹۴۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۱۵۸
نبی الله حیدر پور رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سیرجان گفت: تصادف زنجیره‌ای صبح روز شنبه در محور سیرجان به کرمان ۱۳ زخمی و ۲ کشته داشت. وی اظهار داشت: این تصادف زنجیره ای در کیلومتر ۴۵ محور سیرجان به کرمان با برخورد پنج خودرو سواری به ۲ تریلر رخ داد.

تصادف زنجیره‌ای در جاده سیرجان به کرمان / برخورد ۵ خودرو سواری به ۲ تریلر / ۲ کشته و ۱۳ مصدومبه گزارش خبرداغ به قنل از ایرنا: رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سیرجان گفت: تصادف زنجیره‌ای صبح روز شنبه در محور سیرجان به کرمان ۱۳ زخمی و ۲ کشته داشت.

نبی الله حیدر پور افزود: تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در محور سیرجان به کرمان در پی یخ زدگی این محور رخ داد.

وی اظهار داشت: این تصادف زنجیره ای در کیلومتر ۴۵ محور سیرجان به کرمان با برخورد پنج خودرو سواری به ۲ تریلر رخ داد.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سیرجان با اشاره به مصدومیت ۱۳ نفر از سرنشینان این خودروها در تصادف زنجیره ای محور سیرجان به کرمان تصریح کرد: ۱۱ مصدوم این حادثه به بیمارستان های سیرجان منتقل شدند و ۲ مصدوم به دلیل جراحات سطحی در محل درمان شدند.

وی گفت: از نیمه شب گذشته تاکنون ۱۹ فقره واژگونی خودروهای سبک و سنگین در محور سیرجان به کرمان و برعکس به علت لغزندگی جاده رخ داده است.

سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری مرکز استان کرمان واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: