کد خبر: ۹۴۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۸
سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: به‌علت بارش و برودت هوا فردا تمامی ادارات، بانک‌ها به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان تعطیل هستند و فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری است.

بادارات، بانک‌ها و مدارس چهارمحال و بختیاری تعطیل شده گزارش خبرداغ ، خسرو کیانی با اشاره به بارش سنگین برف در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به‌علت بارش و برودت هوا فردا تمامی ادارات، بانک‌ها تعطیل هستند و فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری است.

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری حتی با زنجیر چرخ نیز به کندی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای صبح فردا شاهد کاهش دما و یخبندان در استان هستیم، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود تا از ترددهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی خودداری کنند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: