کد خبر: ۹۴۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۵۳
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان‌جنوبی گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۱۴ زن زندانی در این استان آزاد شدند.

آزادی ۱۴ زندانی زن در خراسان جنوبیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، حجت‌الاسلام علی نسائی زهان، امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه از بهره‌مندی تمامی زندانیان زن استان واجد شرایط از ارفاقات قانونی و مرخصی پایان حبس و آزادی ۱۴ نفر از آنان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد.

وی افزود: حضور گسترده مقامات قضایی استان در زندان‌ها برای رسیدگی به مسائل زندانیان زن انجام شد و این روند اعطای مرخصی و آزادی زندانیان تا پایان دی ماه ادامه دارد؛ گزارش مربوطه متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین با دستور رئیس قوه قضاییه مقرر شد در هر استان به عدد عمر با برکت سردار سلیمانی، حداقل ۶۳ زندانی واجد شرایط از نعمت آزادی بهره‌مند شوند که این عدد در خراسان جنوبی ۸۷ نفر بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: