کد خبر: ۹۴۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
تعداد بازدید: ۱۲۲
رئیس پلیس راه استان یزد از مسدودی کلیه محورهای روستایی استان به دلیل بارش برف خبر داد.

کلیه محورهای روستایی یزد مسدود است/تردد به هیچ طریق ممکن نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس پلیس راه استان یزد از مسدودی کلیه محورهای روستایی استان به دلیل بارش برف خبر داد.

سرهنگ «رحیم حاجی ده آبادی» در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواطلاتی استان، گفت: از بامداد امروز بارش برف در کلیه محورهای روستایی، گردنه ها و ارتفاعات استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه همه محورهای برون شهری استان تحت تاثیر سامانه بارش برف قرار دارند، افزود: کلیه محورهای روستایی ییلاقی به دلیل بارش برف مسدود بوده و امکان تردد حتی با زنجیر چرخ نیز وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه از مردم خواستاریم برای تماشای برف امروز و فردا اصلا به سمت ییلاقات حرکت نکنند گفت: همه محورهای اصلی برون شهری به جز محور تفت_دهشیر که تردد در آن به کندی صورت می‌گیرد، باز بوده و انسدادی وجود ندارد.

حاجی ده آبادی با تاکید اینکه رانندگان از سرعت مطمئنه، فاصله طولی و توجه کامل به جلو غافل نشوند گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر تصادف در پی بارش برف اعلام نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: