کد خبر: ۹۴۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۱۶۰
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل یک سگ آزار در سرعین را به نگهداری از سگ های بلاصاحب محکوم کرد.

حکم متفاوت برای فرد سگ‌آزار در سرعینبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل یک سگ آزار در سرعین را به نگهداری از سگ های بلاصاحب محکوم کرد.

 این حکم بدنبال انتشار فایلی از سگ آزاری در فضای مجازی و ورود معاونت پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل به موضوع صادر شد.

برای این موضوع پرونده قضایی در حوزه سرعین تشکیل و پس از رسیدگی لازم ، حکم متهم پرونده صادر و نامبرده مکلف به اهتمام در ساماندهی سگ های بلاصاحب تحت نظر شهرداری به مدت سه ماه و ۱۰۰ ساعت به عنوان مجازات جایگزین حبس شد.

همچنین با هدف تکمیل مجازات اصداری ، حکم بر جمع آوری ۲۰ حدیث و روایت معصومین (ع) در رابطه با خوش رفتاری با حیوانات توسط محکوم علیه صادر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: