کد خبر: ۹۴۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۲
استانداری گلستان در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمام ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان را از فردا تا پایان هفته تعطیل اعلام کرد.

تعطیلی ۳ روزه مدارس و ادارت در این استانبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: استانداری گلستان در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمام ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان را از فردا تا پایان هفته تعطیل اعلام کرد.

حاجی حاجی گلدی‌کر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان اظهارداشت: در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمام ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت 3 روز در فاصله روز های 20 تا 22 دی ماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: به علت برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود و در عین حال بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، همه مدارس به استثنای دانش ‎آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری هستند.

 

 

وی افزود: رعایت صرفه جویی در مصرف گاز و برق مورد تاکید است و شرکت گاز استان موظف است نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام و گزارش جامعی از نتایج آن و تجزیه تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: