کد خبر: ۹۴۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۳۲
سرپرست صندوق بازنشتگی فولاد کشور گفت: فولاد آلیاژی ایران، شرکتی ملی و حتی فراملی است که با تکیه بر دانش و تخصص فولادمردان سختکوش خود، علاوه بر تامین نیاز داخل به فولادهای آلیاژی و جلوگیری از خروج ارز، باعث رونق اشتغال و تولید انواع فولادهای خاص آلیاژی مورد نیاز صنایع داخلی در کشور شده است که بسی جای افتخار است.

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد: فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور داردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، سید حجت کاظمی پس از بازدید از مجموعه فولاد آلیاژی ایران در نشست با مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت، با اشاره به توان تخصصی و دانش محوری مسئولین فولاد آلیاژی بیان کرد:دستاوردهای حاصله شرکت فولاد آلیاژی که در این نشست مطرح شد، جز با همدلی، ایثار، فداکاری و مسئولیت پذیری حاصل نمی‌شود. وی افزود:نیازهای بازار و متعاقبا ذینفعان، باارائه محصولات جدید وبا بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و تعدیل هزینه ها و نهایتا باسودآوری بهینه حاصل میشود که مدیران شرکت نیز به خوبی به آن توجه دارند و عزم جدی در ایجاد پروژه‌ های جدید به منظور تکمیل زنجیره تولید در راستای بهبود بازدهی دارایی ها و رفع وابستگی ها می تواند در کاهش بهای تمام شده محصولات و بهبود سود آوری نقش موثری داشته باشید.

وی افزود:اقدامات خوبی که در طی این چند سال، با همت مضاعف و تلاش نیروهای با تجربه و متخصص این شرکت رقم خورده، نه تنها مشکلات گذشته را مرتفع، بلکه باعث درخشش نام این شرکت در سطح کشور، خاورمیانه و حتی دنیا شده است که بر همین اساس باید به عملکرد شرکت فولاد آلیاژی افتخار کنیم.

سرپرست صندوق بازنشتگی فولاد با بیان اینکه مطالعه عملکرد 6 ماهه این شرکت در سال جاری، در سامانه کدال، حاکی از رویکرد موفق و شفاف در درامدهای عملیاتی و نیز کنترل هزینه های تولید، سربار و بهبود سود است ،اذعان کرد:دعای خیر بازنشستگان صنعت فولاد، بدرقه شما فولادمردان شرکت فولاد آلیاژی ایران است و تقدیر و تشکر خود را از تک تک شما سختکوشان صنعت فولاد اعلام می‌ نمایم.

وی اضافه کرد: شرکت فولاد آلیاژی ایران، دارای دانش و فناوری سطح بالا در تولید است و امیدواریم با اجرای پروژه‌های توسعه ای این شرکت در آینده نه چندان دور، شاهد دستاوردی عظیم برای سهامداران مجموعه باشیم.

 

در این جلسه، علیرضا چایچی یزدی، مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران گزارشی از فعالیت های این شرکت ارائه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: