کد خبر: ۹۴۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۶۵
 فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری سه شرور که شیشه خودروهای زائران آرامگاه بی بی شهربانو را تخریب کرده بودند، خبر داد.

بدستگیری عاملان تخریب خودروها در تهرانه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری سه شرور که شیشه خودروهای زائران آرامگاه بی بی شهربانو را تخریب کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سه شنبه در این باره گفت: در پی اعلام شکایت زائران آرامگاه بی بی شهربانو مبنی بر تخریب خودرو ها و ضرب و جرح ۲تن از شهروندان، بررسی موضوع موضوع به صورت ویژه در دستورکار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه بررسی های اولیه نشان از این داشت که تخریب و ضرب و جرح شهروندان توسط سه شرور سابقه دار رخ داده است، افزود: ماموران کلانتری با بررسی سرنخ های بدست آمده و اشرافیت های اطلاعاتی و پلیسی هویت و مخفیگاه هر این اراذل و اوباش را در یکی از باغ های متروکه محدوده ری شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: دیروز با انجام هماهنگی های قضایی، ماموران در یک عملیات ضربتی و منسجم هر سه متهم را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید از مخفیگاه متهمان بیش از ۵ قبضه انواع سلاح سرد(قمه و چاقو) کشف شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: