کد خبر: ۹۴۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۱۹۳
معاون نظارت بر امور دادسراها، ضابطین و زندان‌های دادستانی کل کشور در رابطه با شایعات مطرح شده راجع به آزار و اذیت برخی از زنان بازداشت شده توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات درباره شایعه آزارجنسی در زندان قرچکبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: معاون نظارت بر امور دادسراها، ضابطین و زندان‌های دادستانی کل کشور در رابطه با شایعات مطرح شده راجع به آزار و اذیت برخی از زنان بازداشت شده توضیحاتی ارائه کرد.

عبدالصمد خرم آبادی:

در اجرای دستور دادستان کل کشور هیاتی ۳ نفره به سرپرستی یکی از قضات دادسرای دیوان عالی کشور در روزهای گذشته از زندان زنان قرچک بازدید کردند و با زندانیان به گفت و گو پرداختند.

در این بازرسی با همه بازداشت شدگان اغتشاشات گفت‌و‌گو به عمل آمد و به رغم اعلام آمادگی هیئت برای رسیدگی به کلیه شکایات و ادعا ها، شکایتی در رابطه با تعرض و آزار و اذیت جنسی مطرح نشد.

 

 

تعدادی از بازداشت شدگان از هیئت بازرسی تقاضای تبدیل قرار بازداشت موقت خود به قرار وثیقه یا کفالت داشتند که طی هماهنگی با قضات رسیدگی کننده و مساعدت آنها با تبدیل قرار و آزادی آنها موافقت شد.

در اجرای دستور دادستان  کل کشور دادستان‌های سراسر کشور نیز موظف شده‌اند از زندان‌هایی که زنان در آنها نگهداری می‌شوند بازدید کرده و وضعیت آن‌ها را بررسی کنند. تاکنون هیچ گزارش و یا شکایتی در خصوص آزار و اذیت زنان در زندان های شهرستان نیز واصل نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: