کد خبر: ۹۴۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹
تعداد بازدید: ۲۲۸
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از غیر حضوری شدن آموزش در مدارس مقطع ابتدایی آموزش و پرورش منطقه یک شهر تهران در روز یکشنبه ۴ دی ماه خبر داد.

مدارس ابتدایی منطقه یک تهران غیرحضوری شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از غیر حضوری شدن آموزش در مدارس مقطع ابتدایی آموزش و پرورش منطقه یک شهر تهران در روز یکشنبه ۴ دی ماه خبر داد.

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در کانال اطلاع‌رسانی‌اش در شبکه شاد اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا، آموزش در مدارس مقطع ابتدایی آموزش و پرورش منطقه یک شهر تهران در روز چهار دی ماه ۱۴۰۱ به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همچنین آموزش در مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه لواسانات و رودبار قصران، روز یکشنبه، ۴ دی‌ماه غیر حضوری خواهد بود.

امتحانات این مدارس بر اساس تصمیم مدیر واحد آموزشی و شورای مدرسه برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: