کد خبر: ۹۴۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۹۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۶ سرنشین یک دستگاه پراید شامل سه خانم و سه نوزاد سه قلو دو ماهه ۳۰ کیلومتری جاده برازجان-شیراز در درّه سقوط کردند.

سقوط سه قلوهای دشتستانی در درّهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۶ سرنشین یک دستگاه پراید شامل سه خانم و سه نوزاد سه قلو دو ماهه ۳۰ کیلومتری جاده برازجان-شیراز در درّه سقوط کردند.

احسان ایزدپناه شنبه ۳ دی در گفت‌وگو ایسنا اظهار کرد: دیروز (جمعه ۲ دی) در پی تماس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC مبنی بر سقوط یک خودرو در دره بلافاصله تیم های عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری دریاقلی به محل اعزام شد.

وی اضافه کرد: پس از حضور در صحنه نسبت به ارزیابی حادثه اقدام و با توجه به تعداد بالای مصدومان درخواست آمبولانس کمکی از اورژانس و پایگاه زیارت شد.

 

 

سقوط سه قلوهای دشتستانی در درّه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: متاسفانه یک دستگاه پراید از ارتفاع ۳۰ متری به دره سقوط کرده بود که ۶ سرنشین آن شامل سه خانم و سه نوزاد سه قلو دو ماهه دچار تروما شده و پس از رهاسازی در خودرو با آمبولانس های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان شهید صادق گنجی انتقال داده شدند.

 

 

این حادثه که در ۳۰ کیلومتری جاده برازجان-شیراز رخ داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: