کد خبر: ۹۴۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
تعداد بازدید: ۷۹۳
مدیرعامل باشگاه استقلال در یک مصاحبه اعلام کرد در صورتی ستاره پرتغالی را جذب خواهد کرد که او تست بدهد!

به این یک دلیل آمدن رونالدو به ایران محال استبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: مدیرعامل باشگاه استقلال در یک مصاحبه اعلام کرد در صورتی ستاره پرتغالی را جذب خواهد کرد که او تست بدهد!

 او در پاسخ به این سوال که ظاهرا استقلال به دنبال جذب رونالدو بوده و اکنون در آستانه حضور در النصر عربستان قرار دارد و آیا بابت این موضوع ناامید هستند یا قرار است بمب جدیدی را منفجر کند، عنوان کرد: ساپینتو صحبت کرده که رونالدو برای حضور در استقلال باید تست بدهد (با خنده).

 اما در کنار شوخی مدیر عامل استقلال، باید دانست که رونالدو از پردرآمد ترین افراد در اینستاگرام است و برای هر پست تبلیغاتی مبلغی بین ۸۸۰  هزار تا یک میلیون دلار می‌گیرد. درآمد کریستیانو رونالدو از پست های تبلیغاتیش بیشتر از دستمزدی بود که از باشگاهش منچستریونایتد می‌گرفت و با وجود سیستم فیلترینگ شدید در ایران طنز حضور او در لیگ ایران خنده‌دارتر می‌شود. 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: