کد خبر: ۹۳۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۴۱
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از ممنوعیت فروش روزانه طرح ترافیک در هفته پایانی آذرماه خبر داد.

فروش روزانه طرح ترافیک ممنوع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از ممنوعیت فروش روزانه طرح ترافیک در هفته پایانی آذرماه خبر داد.

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای به دلیل بالا بودن شاخص آلودگی هوای تهران و در راستای کنترل آلودگی و کاهش آن از ممنوعیت فروش طرح ترافیک روزانه تا پایان هفته جاری خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا، در روزهای پیش رو تا پایان هفته جاری امکان رزرو طرح روزانه ترافیک وجود نخواهد داشت.

همچنین در ادامه از عموم شهروندان درخواست شده است تا اطلاع ثانوی، حضور و تردد در سطح شهر را به حداقل میزان ممکن کاهش داده و در صورت ضرورت حتی‌المقدور از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: