کد خبر: ۹۳۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۳۷۸۷
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: کار صدور احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان شروع شده و ارزیابی نهایی در حال انجام است.

خبر مهم برای معلمان/ احکام رتبه بندی اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین : سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: کار صدور احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان شروع شده و ارزیابی نهایی در حال انجام است.

احکام رتبه بندی تمام معلمان مشمول صادر شدسرپرست معاونت برنامه ریزی آموزش و پرورش در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه احکام رتبه‌بندی ۸۰۲ هزار معلم صادر شده است، اظهار کرد: طبق وعده وزیر آموزش و پرورش، احکام تمام مشمولان رتبه‌بندی، در آذرماه صادر شد.

 

وی ادامه داد: ماه گذشته، احکام ۸۰ درصد مشمولان صادر شده بود و این ماه، احکام ۲۰ درصد باقیمانده صادر شده است و مزایای رتبه «آموزشیار معلم» واریز می‌شود همچنین ترمیم حقوق برای افراد جامانده انجام شده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: کار صدور احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان شروع شده و ارزیابی نهایی در حال انجام است.

 

 

وی درباره معلمان طرح مهرآفرین گفت: خوشبختانه این گروه از معلمان مشمول رتبه‌بندی قرار گفتند و طبق ماده واحده ترمیم حقوق، زمان اعمال احکام از اول مهر ۱۴۰۱ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
0
1
هیچ حکمی برای بازنشسته های مشمول رتبه بندی صادر نشده
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: