کد خبر: ۹۳۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۲
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از وقوع قتل نوجوان ۱۴ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک روز خبر داد. وی، خاطرنشان کرد: متهم و همدستان وی ضمن اعتراف به قتل همکلاسی خود با ضربات چاقو، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

مشاجره ۲ دانش آموز در بابل منجر به قتل شدفرمانده انتظامی شهرستان بابل از وقوع قتل نوجوان ۱۴ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک روز خبر داد .

به گزارش خیرداغ به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع قتل نوجوانی ۱۴ ساله در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: در پی وقوع این حادثه که در پی مشاجره لفظی نامبرده با چند نفر از همکلاسی های اش به وقوع پیوست، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی اقدامات پلیس را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

سرهنگ شالیکار تصریح کرد: ماموران در کمتر از یک روز متهم و سه نفر دیگر از همدستان وی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی، خاطرنشان کرد: متهم و همدستان وی ضمن اعتراف به قتل همکلاسی خود با ضربات چاقو، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: