کد خبر: ۹۳۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
تعداد بازدید: ۱۲۱
مهاجم تیم ملی فوتبال کرواسی درباره رویارویی با تیم ملی آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی صحبت کرد.

پتکوویچ: برنامه خاصی برای متوقف کردن مسی نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیم ملی فوتبال کرواسی تلاش نخواهد کرد تا با علامت گذاری به لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی را متوقف کند، بلکه بر روی بی حرکت کردن کل تیم در نیمه نهایی جام جهانی تمرکز خواهد کرد.

کرواسی پس از شکست در بازی فینال 2018 مقابل فرانسه، برای دومین بار متوالی به فینال جام جهانی راه پیدا خواهد کرد.

آن‌ها برزیل را در مرحله یک چهارم نهایی، پس از گلزنی در وقت اضافه، شگفت زده کردند، اما در نهایت تلاش کردند تا با یک گل تساوی دیرهنگام، به ضربات پنالتی برسند که در نهایت برنده شدند.

برونو پتکوویچ مهاجم گلزن کرواسی در کنفرانس خبری روز یکشنبه گفت: "ما هنوز برنامه خاصی برای متوقف کردن مسی نداریم و معمولاً روی متوقف کردن یک بازیکن تمرکز نمی‌کنیم، بلکه کل تیم را متوقف می کنیم. ما سعی خواهیم کرد آنها را به عنوان یک تیم و نه با نشان دادن انسان متوقف کنیم. آرژانتین تنها مسی نیست، آن‌ها بازیکنان بزرگی دارند. ما باید کل تیم آرژانتین را متوقف کنیم."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: