کد خبر: ۹۳۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۱۵
حجت اله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصا‌ی کشور در ابتدای سفر خود به جزیره کیش با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و شهید مدافع سلامت کیش، بازدیدهای عمرانی خود را آغاز کرد.

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هدف از سفر دو روزه حجت اله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصا‌ی کشور به این منطقه، اطلاع از وضعیت و میزان پیشرفت برخی طرح های اقتصادی و عمرانی است، صبح امروز سه شنبه ۱۵ آذر با حضور مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مدیران و معاونان این سازمان بازدیدها آغاز شده است.

همچنین عبدالملکی در جریان روند چگونگی برگزاری کنگره ملی شهدای غواص که به همت شرکت عمران آب و خدمات و بخش خصوصی برنامه ریزی شده است، قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: