کد خبر: ۹۳۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۱۸۴
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز شنبه هوای دو کلانشهر ناسالم و هوای پنج کلانشهر قابل قبول است.

بهوای کرج و اهواز ناسالم است؛ تهران قابل قبوله گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز شنبه هوای دو کلانشهر ناسالم و هوای پنج کلانشهر قابل قبول است.

به گزارش سازمان حفاظت محیط زیست، بر اساس گزارش دریافتی از مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم این سازمان، هوای کلانشهر اهواز با شاخص ۱۵۴ در شرایط ناسالم برای تمام گروه ها و هوای کلانشهر کرج با شاخص ۱۲۳ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

همچنین هوای کلانشهرهای تهران ، تبریز، اصفهان، مشهد و اراک به ترتیب با شاخص های ۱۰۰، ۶۸، ۸۴، ۸۴ و ۶۷ قابل قبول است ، هوای کلانشهر شیراز نیز با شاخص ۴۰ پاک است.

شاخص آلایندگی هوا تا ۵۰ سبز و پاک، بین ۵۱ تا ۱۰۰ زرد و قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ قرمز و ناسالم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بنفش و بسیار ناسالم، بیشتر از ۳۰۰ قهوه‌ای خطرناک است.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: