کد خبر: ۹۳۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۳۳۷
دیدار تدارکاتی ایران و تونس درحالی با شکست ۲ برصفر کشورمان به پایان رسید که هر دو گل را سیدحسین حسینی دریافت کرد!

یک استقلالی علیه یک استقلالی در دیدار تیم ملی و تونسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی : دیدار تدارکاتی ایران و تونس درحالی با شکست ۲ برصفر کشورمان به پایان رسید که هر دو گل را سیدحسین حسینی دریافت کرد!

کاپیتان و دروازه بان اول استقلال حالا در تیم ملی هم تبدیل به گلر ذخیره علیرضا بیرانوند شده و توانسته است با درخشش در بازی های دوستانه تیم ایران، توجه کارلوس کی روش را به خود جلب کند. به نظر هم می رسد سیدحسین حسینی بالاتر از امیر عابدزاده و پیام نیازمند در تیم ملی قرار گرفته باشد اما...

در بازی دوستانه ایران و تونس اشتباه یک استقلالی کار حسینی را سخت تر کرده باشد. در دقیقه ۶۲ بازی دوستانه با تونس، ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال و تیم ملی خطای هند کرد و ضمن دادن یک پنالتی به حریف از زمین اخراج و تیم ایران را ۱۰ نفره کرد.

حسین حسینی هم که از دقیقه ۶۰ وارد زمین شده بود ۲ دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی گل خورد و یک گل دیگر هم اواخر بازی دریافت کرد تا هر دو گل را او از تونس خورده باشد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: