کد خبر: ۹۳۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۱۲۳
حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین به صورت شبانه و طی ۳ ساعت از بازداشتگاه دستگیرشدگان حوادث اخیر بازدید کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: دادستان عمومی و انقلاب قزوین به صورت شبانه و طی ۳ ساعت از بازداشتگاه دستگیرشدگان حوادث اخیر بازدید کرد.

حسین رجبی در حاشیه بازدید از بازداشتگاه دستگیرشدگان حوادث اخیر، اظهار کرد: دادستانی نسبت به نحوه و محل نگهداری دستگیرشدگان ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر نظارت داشته و بر اساس دستورالعمل رعایت حقوق متهمین تحت نظر با آنها رفتار و ضوابط و مقررات مربوط به حقوق متهمین تامین خواهد شد.

وی افزود: بر روند تحقیق از متهمان و اتهامات انتسابی نیز توسط همکاران قضایی مستمراً نظارت می شود و قطعاً رسیدگی به پرونده افراد دستگیر شده در اولویت قرار دارد و وضعیت آنها به سرعت تعیین تکلیف خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به پرونده افراد دستگیر شده قضات ویژه در دادسرای قزوین تعیین و همکاران قضایی به صورت شبانه روزی در حال رسیدگی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: