کد خبر: ۹۳۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۱۶۰
سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: اغتشاشات پیچیده اخیر حاصل پروژه سازمان های جاسوسی و اتاق های فکر آمریکا و همپیمانان این کشور و یک طرح از قبل تعیین و طراحی شده است.

فرمانده سپاه ایلام: قدرت اطلاعاتی ایران نقشه های دشمنان را خنثی کرد؛ اکنون در مرحله پساآشوب هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: اغتشاشات پیچیده اخیر حاصل پروژه سازمان های جاسوسی و اتاق های فکر آمریکا و همپیمانان این کشور و یک طرح از قبل تعیین و طراحی شده است.

سردار جمال شاکرمی روز شنبه در آغاز کارگاه سه روزه قرارگاه جهادتبیین ویژه فرهنگیان (طرح فرهنگی همگرام و دوره جامع تربیت تبیین گر فرهنگیان) استان ایلام، اظهار داشت: دشمن در اغتشاشات اخیر تمام نیروی انسانی، سایبری، تجهیزاتی و ایدئولوژیک خود را برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی به میدان آورد.

وی افزود: زمینه سازی فشار خارجی به ایران، تاسیس شبکه سازمان های همدست و هماهنگ از معاندان انقلاب جهت نفوذ در بین مردم و شناسایی افراد مستعد برای جلب به این شبکه ها، ایجاد بحران سازی در مسائل داخلی و القای بحران کارآمدی ایران از برنامه های این اغتشاشات بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام بیان کرد: اعمال تحریم های شدید و متنوع، ایجاد جنگ براندازی سازی نرم، شبکه سازی و آموزش های ترکیبی، آموزش جنگ شهری، آموزش و ساماندهی اراذل و اوباش غیرشناسنامه دار و ناشناخته، تقویت القای ایجاد توهم توطئه از کلام مسوولان در بین مردم، آموزش قرآن و مفاهیم دینی بر اساس مبانی غربی و ایجاد اندیشکده های غربی کانون شورش از دیگراهداف طراحی شده اغتشاشات بود.

سردار شاکرمی یادآور شد: بهترین راه برای رسیدن به اهداف شبکه سازی از اراذل و اوباش، گروه سازی از اقشار مختلف چون دانشجویان و دانش آموزان و سایر اصناف و گروه ها، تشدید فشار حداکثری به کشور، جغرافیایی محور کردن اغتشاشات و تلاش برای تجزبه طلبی، حمایت از گروه های معاند و ساماندهی و یکپارچه سازی انها صورت گرفت.

وی اضافه کرد: به منظور مدیریت اغتشاشات اخیر ۵۳ میلیون دلار اعتبار برای سازمان CIA و آژانس ها و رسانه های ماهواره ای ۱۳۱ میلیون دلار پول ویژه آشوب های اخیر در نظر گرفته شد، ایجاد و ترویج خشونت خیابانی، حملات سایبری و ماهواره ای، حضور اعضای اتاق های فکر امریکا در بین احزاب کُرد، تخریب وجهه ایران در سطح بین المللی، ایجاد ناامنی در داخل کشور، تحریک به اعتصابات بازار و اصناف، کشته سازی های دروغین و انتساب به نیروهای نظامی، تبدیل اعتراضات مدنی به شورش های خونین و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها از دیگر اهداف برنامه ریزان اغتشاشات بود.

وی گفت: قدرت اطلاعاتی ایران داده های موثق زیادی کسب و رصد کرد که توانست نقشه های دشمنان را خنثی کند و اکنون در مرحله پساآشوب هستیم چرا که حافظ و پاسدار این انقلاب و نظام خون پاک شهیدان و گفتمان های امام و رهبری است.

به گزارش ایرنا، این کارگاه آموزشی به مدت سه روز به صورت فشرده با حضور اساتید از دانشگاه های مطرح کشور از جمله دانشگاه امام حسین و امام صادق (ع) برای فرهنگیان در مباحث مختلف برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: