کد خبر: ۹۳۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۲۵۸
فال روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱

فال روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱فال روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

بین شما و یکی از اعضای خانواده امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری عمیقی تبدیل شود. احساس می‌کنید که روز‌به‌روز بیشتر عاشق همسر یا عشق‌ زندگیتان می‌شوید، این احساس را پیش خود نگذارید و امروز به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که بیشتر از همیشه ایشان را دوست دارید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید.

فال روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

 اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید.

امروز افکار ناراحت‌کننده‌ای به ذهن‌ شما می‌سد، اجازه ندهید این افکار روز شما را خراب کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان در بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان برای ایشان برمی‌آید را انجام دهید و به وی ثابت کنید که هرگز تنهایش نمی‌گذارید. سری به بزرگان خانواده بزنید و به آنها ثابت کنید که همیشه به یادشان هستید.

فال روز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

 همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. شرایطی برای مسافرتی خاطره‌انگیز در پیش‌رو دارید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از سفر باز گردید. احساس می‌کنید زمان متوقف شده و روز طولانی و خسته‌کننده‌ای را در پیش رو دارید، در چنین شرایطی سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند و کنید و مجالی برای کسالت و بی‌حوصلگی باقی نگذارید.

فال روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱  برای ماه متولدین تیر

عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید. خطری در کمین است و بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود و اعضای خانواده باشید. اهل تعریف و تمجید بیش‌از‌حد از خودتان هستید و همیشه در صحبت‌های‌تان غلو می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به فردی غیرقابل‌اطمینان در نزد دوستان و آشنایان تبدیل کند مبالغه در صحبت‌های خود را کنار بگذارید.

فال روز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ برای ماه مرداد

یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید کمکی که می‌کنید بدون پاسخ نمی‌ماند و این شخص در اولین فرصت لطف شما را جبران می‌کند.  کار جدیدی که مدت‌ها به فکر آن هستید را امروز شروع کنید و مطمئن باشید که از انجام این کار ضرر نخواهید کرد.

فال روز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. توجه بیشتری به گذر زمان داشته باشید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید. به زمین و زمان شک دارید و این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما و اطرافیان ایجاد کرده است،

قبل از اینکه اوضاع از چیزی که هست خراب‌تر شود، در اولین فرصت رویکردی متفاوت را در زندگی دنبال کنید و شک‌ و تردید بیش‌از‌حد را کنار بگذارید. کار مهمی را امروز باید انجام دهید، در انجام این کار کوتاهی نکنید و مطمئن باشید که در آینده فایده‌های زیادی از این کار به شما می‌رسد.

 

 فال روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

به خودتان وعده‌داده‌اید که کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت پیدا کنید، اما نقشه‌هایتان نقش برآب می‌شود و مجبور خواهید شد کارهای غیرمترقبه‌ای انجام دهید و وقتی برای استراحت دست‌ نمی‌دهد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. از این رفتار به ایشان خرده نگیرید و به عشق ‌زندگیتان اجازه دهید در آینده این رفتار ناپسند را جبران کند. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.

فال روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱  برای متولدین آبان

روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما است و لحظه‌های عاشقانه‌ای انتظار شما را می‌کشد.

فال روز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین آذر ماه

از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگیتان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.  حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

فال روز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماه

امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگیتان حال و حوصله شما را ندارد و بهتر است که ایشان را به حال خودش رها کنید. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند.   با فردی دنیادیده آشنا می‌شوید. این فرد نصیحتی به شما می‌کند که بهتر است آن را آویزه گوش کنید.

فال روز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

 در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد. اهل تنبلی نیستید و کارها را سریع‌تر از دیگران انجام می‌دهید، این روحیه امروز در چشم اطرافیان جلوه می‌کند و فرصتی فراهم می‌شود تا سرعت‌ عمل خود را به رخ دیگران بکشید.

فال روز ۲۵ مهر برای متولدین اسفند

یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. وقت خود را با انجام کارهای غیرضروری و پیش‌پاافتاده سپری نکنید.

پرشین وی

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: