کد خبر: ۹۳۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۱۷۸
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در محله ابوذر خبر داد.

موتور دزدان جنوب تهران در دام پلیسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در محله ابوذر خبر داد.

سرهنگ رسول بهرامی، سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در محله ابوذر رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات سارقان را شناسایی کردند افزود: مشخصات متهمان به کلیه واحدهای گشتی اعلام که روز گذشته ماموران در حال گشت‌زنی، سارقان را با دو دستگاه موتورسیکلت هوندا و آپاچی مشاهده کردند و در یک عملیات منسجم و ضربتی هر دو متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد متهمان با موتورسیکلت هوندا که متعلق به خودشان بوده اقدام به سرقت موتورسیکلت دیگر کرده‌اند.

سرکلانتردهم پلیس پیشگیری تهران افزود: متهمان ۲۹ و ۳۳ ساله در تحقیقات پلیسی به جرم انتسابی و سرقت موتورسیکلت در محله ابوذر و ۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرهنگ بهرامی در پایان با اشاره به اینکه در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مال باختگان شناسایی شدند افزود: متهمان برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار پلیس قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: