کد خبر: ۹۳۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۱۸۶
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: محدودیت ترافیکی فردا جمعه هشتم مهرماه در آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس در محدوده این استان اعمال می شود.

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: محدودیت ترافیکی فردا جمعه هشتم مهرماه در آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس در محدوده این استان اعمال می شود.

سرهنگ پیمان کرمی روز پنجشنبه اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی۲۴ روز جمعه هشتم مهر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
وی اضافه کرد: همچنین با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: