کد خبر: ۹۳۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۱۰۷
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به آتش سوزی لنج باری در حوضچه بندر دیلم گفت: در این حادثه یک نفر تبعه افغان دچار ۹۰درصد سوختگی شد.

آتش سوزی لنج باری در دیلم؛ یک تبعه افغان دچار سوختگی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به آتش سوزی لنج باری در حوضچه بندر دیلم گفت: در این حادثه یک نفر تبعه افغان دچار ۹۰درصد سوختگی شد.

حجت خسروی صبح روز دوشنبه ۴ مهر اظهار کرد: به دنبال اعلام اضطرار تلفنی به مرکز رسیدگی به اضطرارهای دریایی دیلم مبنی بر آتش سوزی یک فروند موتور لنج باری در حوضچه بندر دیلم، هماهنگی لازم انجام و بلافاصله شناور سار ۳ در ساعت۶:۴۵ دقیقه به موقیعت اعزام و اطفاء حریق از طریق دریا آغاز شد.

وی بیان کرد: همچنین با اعزام خودروهای آتش نشانی به موقعیت، اطفاء حریق از طریق خشکی نیز صورت گرفت.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: در ساعت ۷ صبح نیز طی هماهنگی با منطقه نفتی بهرگان سر، شناورهای آدیش ۲ و گلبال آرو از منطقه نفتی بهرگان همراه با تیم واکنش سریع اداره کل به سمت اسکله دیلم جهت کنترل صدمات و پشتیبانی عملیات اطفاء حریق عزیمت کرد.

خسروی تصریح کرد: در ساعت ۳۰: ۹ فرمانده تیم واکنش سریع پس از استقرار در موقعیت اعلام کرد حریق توسط شناورهای اعزامی تحت کنترل درآمده و عملیات خنک سازی موتور لنج ادامه دارد.

وی بیان کرد: در ساعت ۴۵: ۱۲ نیز فرمانده تیم واکنش سریع اعلام کرد آتش به طور کامل مهار شده است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: طی اعلام تعاونی لنجداران دیلم، یک نفر تبعه افغان به عنوان نگهبان شناور بوده که در ابتدای آتش سوزی دچار سوختگی ۹۰ درصد شده که با قایق‌های محلی از شناور خارج و به بیمارستان سوختگی گناوه منتقل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: