کد خبر: ۹۳۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۱۸۷
کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد و خیزش گردوخاک در منطقه زابل، نوار غربی کشور طی دو روز آینده خبر داد و گفت: در استان‌های گیلان، مازندران و خراسان شمالی برای دو روز آینده بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

وضعیت آب و هوا، امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ / وزش باد و خیزش گردوخاک در نوار غربی کشور/ بارش پراکنده در برخی استان‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد و خیزش گردوخاک در منطقه زابل، نوار غربی کشور طی دو روز آینده خبر داد و گفت: در استان‌های گیلان، مازندران و خراسان شمالی برای دو روز آینده بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

امین حسین نقشینه، در مورد وضعیت آب‌وهوای کشور، اظهار کرد: طی پنج روز آینده برای شمال‌شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و گاهی خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در ارتفاعات گیلان، مازندران و ارتفاعات خراسان شمالی برای دو روز آینده بارش پراکنده رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته نقشینه، امروز و فردا در منطقه زابل و نوار غربی کشور در برخی نقاط از استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید و خیزش گردوخاک را خواهیم داشت.

وی گفت: آسمان تهران طی سه روز آینده صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود که بیشینه دمای تهران امروز و فردا ۳۲ درجه و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۳ درجه خواهد شد و کمینه دما نیز به ۱۹ درجه می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: