کد خبر: ۹۳۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۱۵۳
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات و شهرهای مقصد زائران اربعین را اعلام کرد.

جدیدترین وضعیت آب و هوا در عتباتبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات و شهرهای مقصد زائران اربعین را اعلام کرد.

جدیدترین وضعیت آب و هوا در عتبات

به گزارش همشهری آنلاین، صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات اظهار کرد: آسمان مهران فردا و پس فردا (۲3 و ۲۴ شهریورماه) صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با خیزش گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۵ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

 

وی اضافه کرد: آسمان شلمچه و چذابه طی دوروز آینده صاف و وزش باد گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا فردا در شلمچه به ۴۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد در گرمترین و خنک‌ترین زمان می‌رسد. این منطقه پس فردا دمای هوای ۴۵ درجه‌ای تا ۲۷ درجه‌ای را تجربه می‌کند.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: دمای هوای فردا در چذابه در گرم‌ترین زمان ۴۶ و در خنکترین زمان ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و پس فردا بیشینه و کمینه دما ۴۳ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان، آسمان قصر شیرین فردا و پس‌فردا صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. دمای هوای این شهر فردا با بیشترین و کمترین دمای ۴۱ و ۲۳ درجه سانتیگراد و پس فردا با بیشینه و کمینه دمای ۳۸ و ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی مرز تمرچین پیرانشهر طی فردا و پس‌فردا اظهار کرد: آسمان این منطقه فردا صاف تا کمی ابری و وزش باد گاهی وزش باد شدید با خیزش گردوخاک خواهد بود و دما در گرمترین و خنک‌ترین زمان فردا ۳۱ و ۱۵ درجه سانتیگراد و پس فردا ۲۹ و ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی شهرهای عراق اظهار کرد: آسمان نجف و کربلا فردا صاف و وزش باد، گاهی وزش باد با احتمال خیزش گرد و خاک خواهد بود. دمای هوای نجف فردا به ۴۲ و ۲۸ درجه سانتیگراد در گرمترین و خنک‌ترین زمان می‌رسد. دمای هوای کربلا نیزدر این روز ۴۱ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پس فردا دمای هوای نجف در گرمترین زمان به ۳۹ و در خنک‌ترین زمان به ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد. دمای کربلا نیز در گرم‌ترین و خنک‌ترین دما ۳۹ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین اظهارکرد: آسمان کاظمین فردا و پس فردا صاف و وزش باد گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک خواهد بود. فردا بیشینه و کمینه دمای هوا در این شهر ۴۱ و ۲۶ درجه سانتیگراد و پس فردا بیشینه دمای هوا ۳۸ و کمینه آن ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی سامرا طی فردا و پس فردا اظهار کرد: آسمان این شهر فردا صاف به همراه وزش باد و گردوخاک گاهی وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۴۰ و ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود. پس فردا دمای هوا در گرمترین و خنک‌ترین زمان به ۳۸ و ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: