کد خبر: ۹۳۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۲
بانک مرکزی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: ذخایر ارزی بانک مرکزی به بیش از ۸۵ میلیارد دلار آمریکا رسیده است که بالاترین میزان کسب شده از سال ۲۰۰۳ تاکنون است. عمار خلف، معاون بانک مرکزی گفته است که ماه گذشته ذخایر ارز خارجی این بانک، ۸۰ میلیارد دلار بود و انتظار می‌رود تا پایان سال به ۹۰ میلیارد دلار برسد.

ذخایر ارزی بانک مرکزی عراق به بالاترین میزان از سال ۲۰۰۳ رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: به گزارش موازین نیوز، بانک مرکزی عراق روز یکشنبه اعلام کرد ذخایر ارز خارجی این کشور به ۸۵ میلیارد دلار رسیده است.

این بانک در بیانیه‌ای اعلام کرد: ذخایر ارزی بانک مرکزی به بیش از ۸۵ میلیارد دلار آمریکا رسیده است که بالاترین میزان کسب شده از سال ۲۰۰۳ تاکنون است.

در این بیانیه آمده است: ذخایر طلا نزد بانک مرکزی نیز به بیش از ۱۳۰.۴ تن به ارزش هفت میلیارد دلار رسیده که عراق را به رتبه سی ام جهانی و چهارم در جهان عرب رسانده است.

عمار خلف، معاون بانک مرکزی گفته است که ماه گذشته ذخایر ارز خارجی این بانک، ۸۰ میلیارد دلار بود و انتظار می‌رود تا پایان سال به ۹۰ میلیارد دلار برسد.

وزارت نفت عراق اعلام کرده است که این کشور از محل صادرات نفت در ماه آگوست ۹.۷۸ میلیارد دلار درآمد داشته و در مجموع ۱۰۱.۸۵ میلیون بشکه نفت صادر کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: