کد خبر: ۹۳۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۱۵۶
بهاران بنی‌احمدی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از کشف حجاب خود خبر داد.

این خانم بازیگر سینما و تلویزیون هم بی‌حجاب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: بهاران بنی‌احمدی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از کشف حجاب خود خبر داد.

بهاران بنی احمدی متولد 29 فروردین ماه 1363 در تهران است و هم اکنون 33 سال سال دارد.

وی فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران- کارشناسی بازیگری تاتر از دانشگاه سن دونی پاریس- کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه سن دونی پاریس است.

وی فعالیت در بازیگری را از سال 1386 پس از پایان تحصیلاتش در خارج از کشور و بازگشت به ایران با فیلم اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر شروع نمود.

 

 

حضور او در سریال تاریکی شب روشنایی روز در نقش فرشته به گفته خودش اولین تجربه اش در مدیوم تلویزیون می باشد . البته وی بعد از این نیز در مجموعه گمشدگان نیز به ایفای نقش پرداخت.

وی همچنین در فیلم‌های آخرین بار کی سحر را دیدی؟، هیهات، جاده شهریار، نیمرخ‌ها، آزادی مشروط و قاعده تصادف نقش آفرینی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: