کد خبر: ۹۳۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۱۴۲
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وابسته به سازمان ملل متحد گفته است که نمی‌تواند ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران را تضمین کند. آژانس بین‌المللی افزوده است که تا کنون «هیچ پیشرفتی» در حل و فصل مسایل مربوط به یافت شدن مواد هسته‌ای در سایت‌های ادعایی اعلام‌نشده ایران به دست نیامده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: نمی‌توانیم صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران را تضمین کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از بی بی سی: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وابسته به سازمان ملل متحد گفته است که نمی‌تواند ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران را تضمین کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه آژانس بین‌المللی افزوده است که تا کنون «هیچ پیشرفتی» در حل و فصل مسایل مربوط به یافت شدن مواد هسته‌ای در سایت‌های ادعایی اعلام‌نشده ایران به دست نیامده است.

این نهاد در گزارشی که خبرگزاری فرانسه آن را رویت کرده تاکید ورزیده است که «در موقعیتی نیست که تضمین دهد برنامه هسته‌ای ایران کلا صلح‌آمیز است».

فارس نوشت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی جدید مدعی شده ذخایر اورانیوم غنی شده ایران در حال حاضر بیش از ۱۹ برابر محدوده تعیین شده در توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: