کد خبر: ۹۳۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۱۵۰
نرخ برابری هر یورو در مقابل دلار آمریکا با آغاز مبادلات صبح دوشنبه تا ۰.۹۸۸۴ کاهش یافت که پایین‌ترین نرخ در ۲۰ سال گذشته محسوب می‌شد.
سقوط تاریخی پوند و یورو در مقابل دلار آمریکابه گزارش خبرداغ به نقل از یورو نیوز: نرخ برابری یورو و پوند در مقابل دلار آمریکا طی معاملات روز دوشنبه بازار جهانی به دلیل ابهام‌های موجود در مورد آینده اقتصاد اروپا پس از قطع جریان گاز خط لوله نورداستریم۱ از سوی روسیه افت کرد.
 
نرخ برابری هر یورو در مقابل دلار آمریکا با آغاز مبادلات صبح دوشنبه تا ۰.۹۸۸۴ کاهش یافت که پایین‌ترین نرخ در ۲۰ سال گذشته محسوب می‌شد. البته در ادامه معاملات بازار جهانی ارز، نرخ برابری هر یورو در مقابل دلار آمریکا تا ۰.۹۹۲۸ تقویت شد ولی همچنان ۳۰ صدم درصد پایین‌تر از نرخ پایانی روز کاری قبل بود.
 
همچنین نرخ برابری هر پوند در مقابل دلار آمریکا نیز صبح دوشنبه تا ۱.۱۴۴۳ پایین رفت که از ۱۹۸۵ بی‌سابقه بود. این نرخ در ادامه داد وستدهای روز دوشنبه تغییر کرد و تا ۱.۱۴۹۹ افزایش یافت که ۱۴ صدم درصد پایین‌تر از نرخ پایانی روز کاری قبل بود.
 
سایر ارزهای عمده اروپایی از جمله فرانک سوئیس و کرون سوئد نیز روز دوشنبه به ترتیب ۸ و ۳۰ صدم درصد در مقابل دلار آمریکا تضعیف شدند. 
 
همزمان با تقویت دلار آمریکا، بهای جهانی طلا نیز روز دوشنبه پس از صعود تا هزار و ۷۱۸ دلار تا هزار و ۷۱۲ دلار پایین‌ آمد ولی همچنان بالاتر از نرخ هزار و ۷۰۶ دلاری روز جمعه بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: