کد خبر: ۹۲۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
تعداد بازدید: ۱۲۳
برگزاری هفته اول لیگ دسته یک با حواشی عجیب و غریبی روبرو بود.

ماجراهای عجیب لیگ یک؛ از سرقت پیراهن تا قطعی برق و بازی تدارکاتی به جای رسمی!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته یک از روز شنبه 5 شهریور ماه سال جاری آغاز شد. در حالی که انتظار می‌رود با برگزاری هر فصل، نواقص این مسابقات کمتر شود و مسیر حرفه‌ای‌سازی تیم‌های لیگ یکی طی شود؛ اما اتفاقات هفته اول نشانگر مشکلات عدیده این رقابت‌ها است. نباید فراموش کرد که فصل گذشته مس کرمان و ملوان بندرانزلی از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کردند اما هر دو تیم با مشکلاتی در میزبانی اولین مسابقه روبرو بودند. از ورزشگاه سیروس قایقران انزلی 26 مورد اشکال گرفته شد. ملوان 7 و مس کرمان 8 سال در لیگ دسته یک حضور داشتند. به هر حال این تیم‌ها راهی لیگ برتر شدند اما اوضاع و حواشی تیم‌های فصل جاری لیگ یک خنده‌دار، ابهام آمیز و گاهی اوقات شبیه فوتبال محلات است!

*وقتی بازی رسمی به تدارکاتی تبدیل شد!

امید وحدت که به تازگی با مسئولان شهرخودرو برای خرید امتیاز این تیم توافق رسیده است. مدیران باشگاه با محسن بنگر برای هدایت تیم‌شان به توافق رسیدند و بازیکنان نام آشنایی که سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند برای لیگ دسته یک جذب کردند. با این حال عدم پرداخت بدهی‌ها و دیون مربوط به گذشته باشگاه شهرخودرو که بر اساس توافق حین انتقال امتیاز بر عهده خریدار گذاشته شده است هنوز نتوانسته پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز و قرارداد بازیکنانش را ثبت کند و از همین رو در بازی هفته نخست روز گذشته مقابل چوکای تالش نتوانست در زمین حاضر شود و بازی سه بر صفر به سود تیم تالشی اعلام شد. بعد از این اتفاق دو تیم تصمیم گرفتند در همان زمین بازی تدارکاتی برگزار کنندکه این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع شاگردان بنگر به پایان رسید. اما نتیجه رسمی مسابقه 3 بر صفر به سود چوکا تالش اعلام شد.

عکس بازی چوکا تالش و امید وحدت

*سرقت پیراهن تیم شهرداری همدان

دیگر اتفاق عجیب هفته اول لیگ دسته در خوزستان رقم خورد. در حاشیه برگزاری دیدار شهرداری همدان مقابل  استقلال خوزستان تیم مهمان با مشکل پیراهن روبرو شد.

قضیه از این قرار بود که احمد جمشیدیان بازیکنان ذخیره خود را برای ورود به بازی آماده می‌کرد در اتفاقی عجیب تمام پیراهن‌های آنها به سرقت رفته بود و این بازیکنان به اجبار با تعداد پیراهن‌هایی که شماره بر روی آنها نقش نبسته بود بازی کردند!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: