کد خبر: ۹۲۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۴۱۲
رضا نعلچگر سرمربی اسبق استقلال که از بازیکنان خوب این تیم در دهه ۶۰ بود،این روزها در بستر بیماری است.

سرمربی سابق استقلال در بستر بیماریبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: قدیمی های استقلال رضا نعلچگر را خوب می شناسند. هافبک متعصب آبی ها که با زنده یاد ناصر حجازی،عبدالعلی چنگیز،پرویز مظلومی،برادران بیانی و...همبازی بود و پاس گل تاریخی به پرویز مظلومی در پرتماشاگرترین دربی تاریخ را هم او داد. نعلچگر که استقلال را در سوپر جام سال ۷۱ قهرمان کرد،اینروزها در بستر بیماری است و متاسفانه شرایط چندان خوبی ندارد.

نعلچگر که با استقلال قهرمان و نایب قهرمان آسیاشد،دستیار سکوموروخوف بود و مدتی هم با حجازی به بنگلادش رفت.او جزو نسلی بود که در این فوتبال به حق خود نرسید در حالی که بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری بود و استقلالی های قدیمی خاطرات خوب زیادی از این چهره دارند.ما برای رضا نعلچگر عزیز آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم او را هر چه سریعتر در میادین ورزشی و بازیهای استقلال ببینیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: