کد خبر: ۹۲۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۵
محمد حیدری فرماندار قصرشیرین گفت: از تاریخ ۲۳ مرداد ماه مرز خسروی به طور رسمی بازگشایی و مسیر برای تردد زائران آماده سازی شده است.

فرماندار قصرشیرین: تردد انفرادی زوار از مرز خسروی امکان پذیر استبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: فرماندار قصرشیرین از امکان تردد انفرادی زوار از مرز خسروی خبر داد.

محمد حیدری فرماندار قصرشیرین گفت: از تاریخ ۲۳ مرداد ماه مرز خسروی به طور رسمی بازگشایی و مسیر برای تردد زائران آماده سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه تردد زائران به صورت انفرادی در مرز خسروی امکان پذیر است، افزود: تردد زائران از روز‌های ابتدایی گشایی مرز خسروی آغاز شده و هیچ محدودیتی برای میزان تردد زائران وجود ندارد.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده آغاز ساعت تردد زائران از طریق مرز خسروی از ساعت پنج صبح بوده و تا هفت عصر ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در مرز سومار نیز تردد تنها برای موکب دارن امکان پذیر بوده و زائران برای زیارت نمی‌توانند از این مسیر عبور داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: