کد خبر: ۹۲۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۱۰۵
سخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به حادثه برخورد پژو ۲۰۶ با عزاداران یک هیأت مذهبی در اردستان گفت: در این حادثه ۱۹ نفر مصدوم و ۳ نفر فوت شدند.

برخورد خودرو با عزاداران ۳ فوتی و ۱۹ مصدوم به جا گذاشتبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به حادثه برخورد پژو ۲۰۶ با عزاداران یک هیأت مذهبی در ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه شب گذشته در اردستان بلوار مفتح شهرک کاوه اظهار داشت: در این حادثه ۳ واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد و پس از اولویت‌بندی مصدومان و ارایه خدمات فوریت‌های پزشکی در دو مرحله انتقال به بیمارستان شهید بهشتی اردستان انجام شد.

وی با اشاره به مصدومان و کشته‌شدگان این حادثه گفت: این حادثه ۱۹ نفر مصدوم شامل ۸ نفر خانم ۱۷ تا ۶۵ ساله و ۸ نفر آقا ۱۶ تا ۶۵ ساله و ۳ کودک ۷ تا ۱۵ ساله داشت و ۳ نفر شامل یک نفر آقا ۵۲ ساله، ۲ خانم ۶۵ و ۷۰ ساله فوت کردند.

عابدی با بیان اینکه در این حادثه اتوبوس آمبولانس اعزامی از اصفهان ۷ مصدوم را به بیمارستان‌های غرضی، کاشانی و امین منتقل کرد، افزود: در همان دقایق اولیه اعلام‌ حادثه با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه، پزشک جراح و بیهوشی از بیمارستان نطنز به محل بیمارستان اردستان اعزام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: